اخبار داغ

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان:

صعود پدیده مشهد به رده دوم جدول نتیجه تلاش خوب بازیکنان است

صعود پدیده مشهد به رده دوم جدول نتیجه تلاش خوب بازیکنان است
سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان بعد از پیروزی تیمش مقابل تراکتورسازی و صعود به رتبه دوم جدول رده بندی گفت: صعود پدیده مشهد به رده دوم جدول نتیجه تلاش خوب بازیکنان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان در گفتو با طرقبه نیوز، اظهار کرد تیم فوتبال پدیده خراسان موفق شد در دیداری سخت و نفس‌گیر در تبریز و در ورزشگاه یادگار امام این شهر با دو گل قاضی و خانزاده به برتری در برابر تراکتورسازان تبریزی دست یابد

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه نیوز,


وی ضمن اشاره به ده نفره شدن تیم در دقیقه ۸۹ افزود: پدیده با این پیروزی ۱۴ امتیازی شد و در رتبه دوم جدول قرار گرفت.

,
,


سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: به بازیکنانم تبریک می‌گویم که بارها روی دروازه حریف موقعیت کسب کردند و خوشحالم که اشتباهات بازی جام حذفی را جبران کردیم و تیم تراکتورسازی به جز یکی دو صحنه، موقعیت دیگری نداشت. این برد را متعلق به مجموعه پدیده می‌دانم و امیدوارم با تلاش بیشتر بازی‌های آینده را هم با برد پشت سر بگذاریم.

,
,

 

,

وی افزود: در شروع بازی یک بازیکن را از دست دادیم و به تیم شوک وارد شد و تراکتورسازی هم نیاز به زمان دارد لذا برد امروز سخت به دست آمد.

,

 

,

مهاجری اظهار کرد: تراکتورسازی در جام حذفی ما را برد اما اشتباه داوری در گل‌ آن‌ها در آن بازی کاملا مشهود بود و به خاطر آن اشتباه داوری ما ۵۰ درصد راه را از دست دادیم و کنار رفتیم ولی تماشاگرانمان هیچ اعتراض نکردند. فوتبال دو روی برد و باخت دارد و باید با تلاش بیشتر به فکر آینده باشیم.

,


وی خاطرنشان کرد: تعویض‌های خوبی انجام شد و بازیکنان جوان تیم در جو ورزشگاه عملکرد خوبی داشتند و در نیمه اول انتظارمان از بازیکنان برآورده نشد اما در نیمه دوم تغییراتی را بدون انجام تعویض داشتیم تا روی بازی مسلط شدیم و موقعیت خوب گلزنی ایجاد کردیم

,
,

 

,

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: به هیچ وجه به دنبال وقت کشی نبودیم و همیشه می‌خواهیم بازی جوانمردانه انجام دهیم

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه