اخبار داغ

در آیین شروع سال تحصیلی جدید در نظنز مطرح شد؛

لزوم تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در محیط های آموزشی/ ارتقاء سطح کیفی آموزش، اصلی ترین برنامه آموزش و پرورش است

لزوم تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در محیط های آموزشی/ ارتقاء سطح کیفی آموزش، اصلی ترین برنامه آموزش و پرورش است
مدیر آموزش و پرورش نطنز گفت: آموزش و پرورش تمام تلاش خود را برای ارتقاء سطح کیفی آموزش در مدارس به عنوان اصلی ترین و مهم ترین برنامه سال جدید به کار خواهد بست و از تمام ظرفیت ها برای تحقق این مهم استفاده می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازآوای نطنز؛ علیرضا محمودی در مراسم نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت که به صورت نمادین در مدرسه شهیدان تقی زاده برگزار شد، اظهار کرد: تقارن آغاز سال تحصیلی با ایام محرم و همچنین هفته دفاع مقدس پیام روشنی دارد و آن پیام بر حفظ اقتدار با الگو گیری از رفتارهای فداکارانه و ایثارگرانه تاکید دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای نطنز,

مدیر آموزش و پرورش نطنز افزود: یاران امام حسین (ع) در آن زمان با صبر و مقاومت و به دنبال آن رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با الگو گیری از همین ایستادگی در برابر ظلم و جور، درس شهادت و مقاومت را به عنوان رمز پیروزی، برای نسل های آینده به یادگار گذاشتند.

,

وی بر لزوم تبیین و تشریح فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: آشنایی اقشار مختلف جامعه با فرهنگ ایثار و شهادت برای مبارزه با طرح ها و نقشه های دشمن یک ضرورت است و دانش آموزان نیز در محیط های آموزشی باید با این اهداف و آرمان ها برای حفظ عزت، آشنا شده و آن را به کار ببندند.

,

مدیر آموزش و پرورش نطنز تصریح کرد: دانش آموزان باید قدر نعمت امنیت و آرامشِ بی نظیری را که شهدا، جانبازان و ایثارگران برای جمهوری اسلامی به ارمغان آورده اند را بدانند و از این فضای بی نظیر برای بهتر درس خواندن و کسب مدارج عالی و به دنبال آن خدمت به نظام، استفاده کنند.

,

وی تاکید کرد: تمام تمهیدات لازم برای آغاز سال تحصیلی جدید اندیشیده شده است و امیدواریم با همکاری و همیاری مسئولان و اولیاء دانش آموزان بتوانیم آموزش و پرورش فعال و پویایی در شهر داشته باشیم.

,

محمودی گفت: آموزش و پرورش تمام تلاش خود را برای ارتقاء سطح کیفی آموزش در مدارس به عنوان اصلی ترین و مهم ترین برنامه سال جدید به کار خواهد بست و از تمام ظرفیت ها برای تحقق این مهم استفاده می کند.

,

وی خاطر نشان کرد: سال تحصیلی جدید با شعار «مهر ماندگار با تدبیر و گام های استوار» نامگذاری شده و تلاش می کنیم با گام های استوار، تدبیر و برنامه ریزی به‌ سوی ارتقای سطح علمی و آموزشی مدارس قدم برداریم.

,

مدیر آموزش و پرورش نطنز اظهار امیدواری کرد تا با پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و سیاست های آموزش و پرورش، و همچنین با تلاش دانش آموزان، فرهنگیان و صاحب نظران عرصه تعلیم در سال تحصیلی جدید زمینه عزت، سرافرازی و شکوه جامعه فراهم شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه