اخبار داغ

در اولین روز مهر:

زنگ آغاز سال تحصیلی برای پنج هزار و ۹۰۰ دانش آموز فریدونشهری نواخته شد

زنگ آغاز سال تحصیلی برای پنج هزار و ۹۰۰ دانش آموز فریدونشهری نواخته شد
زنگ آغاز سال تحصیلی جدید برای پنج هزار و ۹۰۰ دانش آموز فریدونشهری به صدا درآمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازپونه زار؛امروز در اولین روز مهر مسئولان شهرستان در دبیرستان دخترانه رحمت فریدونشهر گرد هم آمدند تا با نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید، حمایت خود را از آموزش و پرورش دانش آموزان و آینده سازان فریدونشهری نشان دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پونه زار, , , , , , zange mehr 96002, zange mehr 96002, , ,

ناصر اسدی در این مراسم با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی، نعمت های کنونی کشور را مرهون شهدا و ایثارگران دانست و با بیان این که رشد و تعالی هر جامعه ای وابسته به فرهنگ آن جامعه است، آموزش و پرورش را مهمترین میدان دار پرورش فرهنگ جامعه عنوان کرد.

,

فرماندار فریدونشهر از حمایت بیش از پیش دولت از آموزش و پرورش سخن گفت و اظهار کرد: با پیگیری های فرمانداری فریدونشهر ساخت شش مدرسه جدید به دست خیران در این شهرستان کلید خورده است.

, .,

, , ,

وی خانواده آموزش و پرورش با 13 میلیون نفر دانش آموز را بزرگترین نهاد کشور دانست و از معلمان و مسئولان آموزش و پرورش شهرستان خواست سیاست های کلان این وزارتخانه را با توجه به نیازهای فریدونشهر و مسائل مختلف اقتصادی، اجتماعی و غیره آن بومی سازی کرده و به دانش آموزان عرضه کنند.

,

بعد از سخنان فرماندار فریدونشهر، زنگ مهر به دست پدر شهید محمود لچینانی و با دعای خیر وی برای دانش آموزان به صدا درآمد و سپس حاضران از ساختمان این دبیرستان بازدید به عمل آوردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه