اخبار داغ

رضا رویگری:عاشق امام حسین (ع) هستم

رضا رویگری:عاشق امام حسین (ع) هستم
بازیگر سریال مختارنامه گفت: من عاشق امام حسین (ع) هستم. این روزها مثل تمام محرم‌هایی که تا به حال گذارنده‌ام به هیات و تکیه می‌روم و سالروز شهادت سیدالشهدا (ع) را به سوگ می‌نشینم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با میزان، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام ماه محرم گفت: من عاشق امام حسین (ع) هستم. این روزها مثل تمام محرم‌هایی که تا به حال گذارنده‌ام به هیات و تکیه می‌روم و سالروز شهادت سیدالشهدا (ع) را به سوگ می‌نشینم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در همین راستا افزود: من بچه تجریش هستم و از همان جوانی در هیات و تکایای این محله حاضر می‌شوم. تجریش تکیه‌های بی نظیری دارد و خود من هم در یکی از همین هیات‌ها همه سالها حضور یافته و به امام حسین (ع) متوسل می‌شوم.

,

بازیگر سریال مختارنامه با اشاره به پخش هرساله این سریال تاکید کرد: وقتی به ماه محرم نزدیک می‌شویم شوق عجیبی دارم زیرا سریال مختارنامه پخش می‌شود و من تماشای چندباره این سریال را هم دوست دارم. نقش کیان در این سریال برای من جاودانه و افتخار دورانی حرفه‌ای من است و از آن دسته نقش‌هایی است که برای هر بازیگر شاید بکیار اتفاق بیافتد.

,

وی ادامه داد: مردم به من لطف زیادی دارند و هنگامی که در تکیه‌ها حاضر می‌شوم از من به عنوان کیان یاد می‌کنند. این برای هر بازیگری آرزو است که با نقشی چنین بزرگوار در دل مردم جا داشته باشد.

,

رویگری با اشاره بر آرزوی قلبی خود برای بازی در سریال‌های مذهبی تاریخی خاطرنشان کرد: با تمام وجود دوست دارم دوباره در سریالی با مضمون عاشورا بازی کنم اما امثال سریال مختارنامه هر صد سال یکبار اتفاق می‌افتد. چنین سریالی در نوع خود یگانه است و اینکه باز هم شانس به من رو بیاورد و نقشی به این زیبایی پیشنهاد شود تنها یک آرزو است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه