اخبار داغ

محصولات 5040 با گارانتی طلایی مرجوعی به بازار عرضه می شود

محصولات 5040 با گارانتی طلایی مرجوعی به بازار عرضه می شود
مدیر فروش و بازاریابی شرکت تدبیر ایده پردازان 5040 با تأکید بر اصل مشتری مداری و فرهنگ خدمات مرجوعی در این شرکت گفت: برای اولین بار در ایران تمامی محصولات شرکت 5040 از مزیت گارانتی مرجوعی بهره مند است و مشتریان نیز نهایت رضایت از محصولات و خدمات شرکت دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «محمد بختیاری» مدیر فروش شرکت تدبیر ایده پردازان 5040 ، درباره فرهنگ خدماتی این فروشگاه بزرگ اینترنتی اظهار داشت: خدمت رسانی به مشتری، جزو برنامه های اصلی کاری ما بوده و هست و بر همین اساس، تمام سعی و تلاش تیم فنی و فروش این شرکت، تامین رضایت مشتری است تا تجربه خوبی از خرید، در ذهن مشتریان عزیز نقش ببندد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شرکت تدبیر ایده پردازان 5040, .,

وی با اشاره به فرهنگ سازی خدمات مرجوعی فروشگاه اینترنتی 5040، افزود: استفاده از اجناس با کیفیت بسیار بالا، بهره گیری از سیستم تخفیف، حمایت بیشتر از مشتریان دائم و ... برای جلب رضایت کامل مشتریان در نظر گرفته شده است.

, .,

بختیاری با اشاره به برخی شایعات درباره صف های طولانی خدمات مرجوعی نیز گفت: استفاده از سیستم مرجوعی کالا نیز جزو مزیت های کاری ما محسوب می شود که به خریداران عزیز این امکان را می دهد در صورت عدم رضایت از محصول خریداری شده به هر دلیل، بتوانند محصول رو مرجوع کرده و هزینه آن رو بطور کامل دریافت کنند.

, . ,

, , ,

مدیر فروش و بازاریابی شرکت 5040 ، در ادامه «عدم هماهنگی با سلیقه مشتری»، «انصراف از خرید، قبل از ارسال کالا و اعلام به واحد پشتیبانی»، «کالای دارای ایراد یا اشکال فنی (بازگرداندن کالا تا7  روز کاری)» ، «استفاده ناصحیح و غیر معمول و خارج از دستورالعمل ارائه شده در بسته بندی کالا» ، «کالاهای مغایر با شکل و نوع فیزیکی کالای نمایش داده شده در سایت و همچنین بازگرداندن فاکتور به همراه محصول را از جمله شرایط مرجوعی کالا و محصولات شرکت 5040 برای مشتریان نام برد.

,

وی در پاسخ به این سوال که شیوه مرجوعی کالا در فروشگاه بزرگ اینترنتی 5040 چگونه است، اظهار داشت: فروشگاه بزرگ اینترنتی 5040 به دو شیوه حضوری و یا پستی جنس مرجوعی را از مشتری تحویل می گیرد، اگر مشتری حضوری مراجعه کند در همان لحظه کل مبلغ پرداختی را تحویل می گیرد و اگر از طریق پست اقدام کند، بعد از تحویل ظرف مدت 24 ساعت پول بحساب مشتری واریز می شود.

,

بختیاری با بیان اینکه شرکت 5040 جایگاه کارآفرین برتر کشوری در سال 1392 را در کارنامه خود ثبت کرده است، در ادامه در پاسخ به این سوال که گفته می شود برخی از خریداران با اجناس آشنایی ندارند و صرفا با مشاهده تبلیغات خرید می کنند، نیز گفت: این موضوع صحت ندارد و در فروشگاه بزرگ اینترنتی 5040 سیستم پشتیبانی تلفنی با استفاده از کادر مجرب و تعلیم دیده، همواره پاسخگوی تمام سوالات مشتریان در مورد کالاها و خدمات ارائه شده این فروشگاه می باشد. در این سیستم، برای فروش محصول تمامی جزئیات و ویژگی های محصول تولید شده به خریداران توضیح داده می شود و حتی بعد از خرید نیز وقتی خریداران درباره نحوه استفاده تماس می گیرند، آگاهی ها و دانستنی های لازم توسط مشاوران خدمت انها ارائه می شود.

, بزرگ اینترنتی 5040,

مدیرعامل 5040 در ادامه خاطر نشان کرد : فروشگاه اینترنتی 5040 به منظور افزایش کارایی و بهینه سازی سیستم فروش و خدمات رسانی، برنامه های آموزشی متنوعی در اختیار کارمندان قرار می دهد. ارائه محصولات و کالاها برای تست، آموزش فن بیان ، ارائه آموزش های زبان های خارجی، آموزش ICDL و ... جزو برنامه های آموزشی این شرکت برای کارکنان محسوب می گردد.

, . , ICDL , .,

 

,

, ,

وی در پایان، انتظار کشیدن برای دریافت خدمات مرجوعی 5040، بی کیفیت بودن کالاها و محصولات، نداشتن پروانه و مجوزهای لازم برای تولید محصولات، و وجود هرگونه تخلف را صراحتا رد و ناصحیح خواند و خاطر نشان کرد: تمامی محصولات شرکت 5040 با مجوز رسمی و استانداردهای لازم تولید می شود، دریافت جوایز مختلف از جمله کارآفرین برتر سال 92 و یکصد برند برتر ایران در سال 93 ، دریافت جوایز مختلف از ارگان ها و سازمان مختلف در ایران، ارائه گسترده محصولات مختلف و توسعه روز به روز کمی و کیفی، تنها بخشی از افتخارات شرکت 5040 است و ما با هیچ گونه مشکلی در خصوص کیفیت و مرغوبیت از سوی سازمان های مربوطه و مشتریان مواجه نیستیم. همچنین ارائه محصولات و فروش و خدمات به مشتریان نیز در شرکت 5040 روند کاملا عادی و طبیعی دارد. 

, شرکت 5040,

/انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه