اخبار داغ

انتقاد شدید رییس شورای شهر اصلاندوز از نحوه اجرای عملیات ساخت و ساز درمان بستر این شهر

انتقاد شدید رییس شورای شهر اصلاندوز از نحوه اجرای عملیات ساخت و ساز درمان بستر این شهر
رییس شورای اسلامی شهر اصلاندوز از نحوه اجرای عملیات ساخت و ساز درمان بستر این شهر بشدت انتقاد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار،حجت الاسلام بابک اکبرپور رئیس شورای اسلامی شهر به همراه منوچهر علیزاده عضو دیگر شورای شهر اصلاندوز در بازدید از پروژه درمان بستر شهر اصلاندوز ضمن انتقاد شدید از نحوه اجرای عملیات ساخت و ساز برتسریع و استاندارد سازی ساختمان تاکید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارس تبار,

وی افزود:با توجه به اینکه تکمیل و افتتاح این درمان بستر از مطالبات بحق مردم منطقه است و اعتبارات هنگفتی از بیت المال صرف ساخت و ساز می شود که باید نهایت دقت و به صورت مهندسی این ساختمان بنا شود.

,

رئیس شورای اسلامی شهر اصلاندوز خاطر نشان کرد:با توجه به اینکه شهر اصلاندوز بین استانهای اردبیل و آذربایجان شرقی قرار دارد و از استان همسایه نیز جهت درمان به این شهر مراجعه میکنند و با وجود مسیر ۵۰ کیلومتری تا شهرستان پارس آباد جهت مراجعه به بیمارستان که در بعضی موارد متاسفانه به دلیل مسافت زیاد بیماران اورژانسی جان خود را از دست میدهند لذا تکمیل و افتتاح این درمان بستر از نیازهای ضروری و بحق مردم این بخش محسوب می شود.

,

اکبرپور از مسئولان ذیربط از جمله رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل و شخص استاندار اردبیل خواست تا در راستای کاهش آلام بیماران و همچنین تحقق مطالبات مردم اقدامات موثری برای تسریع در افتتاح این مرکز در نقطه صفر مرزی انجام گیرد.

,

 

,

b b-1 b-2 b-3 b-4

, b, b, b-1, b-1, b-2, b-2, b-3, b-3, b-4, b-4,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه