اخبار داغ

فرمانده سپاه سنقر:

حماسه هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی است

حماسه هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنقر در آیین صبحگاه مشترک نظامی و انتظامی شهرستان سنقروکلیایی گفت : حماسه هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سهیل سنقر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنقر در آیین صبحگاه مشترک نظامی و انتظامی شهرستان سنقروکلیایی اظهار داشت : هفته دفاع مقدس فرصتی برای مرور از خودگذشتگی دلیرمردان دفاع مقدس و گسترش روحیه ایثار در بین مردم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سهیل سنقر, .,

 

,

وی با تاکید برای نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس بیان داشت : باید در کشور بتوانیم الگوی مناسبی به جوانان معرفی کنیم چراکه جنگ امروز ما با دنیای استکبار، در جبهه دیگری به عنوان جبهه فرهنگی و اقتصادی ادامه دارد.

,

 

,

سرهنگ صمد محمدی در ادامه ابراز داشت : هشت سال دفاع مقدس برگ زرین تاریخ  انقلاب اسلامی است که  نسل های آینده باید با آن آشنا شوند.

, .,

 

,

وی با اشاره به دلاوری و رشادت شهدای جنگ تحمیلی گفت : شهدا با ایثار جان خود نگذاشتند حتی یک وجب از خاک ما به دست دشمن بیفتد و این از خود گذشتگی و روحیه ایثار شهدا ستودنی و الگوی ما خواهد بود.

,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه سنقر در بخشی دیگر از سخنان خود افزود : در راستای تجدید میثاق مجدد با شهدای انقلاب و آرمانهای امام و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری در راستای خدمت رسانی، ایجاد آرامش و آسایش و تامین امنیت شهروندان، گشت بسیج محله محور در این شهرستان اجرا شده است.

, فرمانده سپاه ناحیه سنقر در بخشی دیگر از سخنان خود افزود : در راستای تجدید میثاق مجدد با شهدای انقلاب و آرمانهای امام و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری در راستای خدمت رسانی، ایجاد آرامش و آسایش و تامین امنیت شهروندان، گشت بسیج محله محور در این شهرستان اجرا شده است.]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه