اخبار داغ

فرمانده دانشکده پیامبر اعظم دانشگاه امام حسین (ع) سپاه پاسداران:

دشمنان با تغییر در شیوه خود هویت و اندیشه جوانان را هدف قرار داده اند

دشمنان با تغییر در شیوه خود هویت و اندیشه جوانان را هدف قرار داده اند
فرمانده دانشکده پیامبر اعظم دانشگاه امام حسین (ع) سپاه پاسداران در آیین صبحگاه مشترک نظامی و انتظامی شهرستان سنقروکلیایی گفت: دشمنان با تغییر در شیوه خود هویت و اندیشه جوانان را هدف قرار داده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سهیل سنقر،سردار جواد مشیدی روز در آیین صبحگاه مشترک نظامی و انتظامی شهرستان سنقروکلیایی اظهار داشت: امروز دشمن با تغییر در شیوه خود علیه ارزشها، فرهنگ، ایمان و نظام مقدس ایران اسلامی می جنگد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سهیل سنقر,

 

,

وی اظهار کرد: در 8 سال جنگ تحمیلی 2 هزار و 887 روز تعداد 81 کشور دنیا دست به دست هم دادند که نظام اسلامی ایران را از بین ببرند اما ملت ایران تعداد 188 هزار شهید، 230 هزار جانباز و 40 هزار اسیر دادند اما یک قدم از اصول و یک وجب از خاک را ندادند.

,

 

,

فرمانده دانشکده پیامبر اعظم دانشگاه امام حسین (ع) سپاه پاسداران با بیان اینکه آمریکا پس از فروپاشی شوروی، اسلام و ام القرای آن ایران را به عنوان مانع بزرگ برای دست یابی به دنیا می داند، گفت: انقلاب عزیزما از اول در خطر بوده، هست و خواهد بود و تازمانی که به حول قوه الهی پرچم ولایت به دست مقام معظم رهبری به دست صاحب اصلی آن برسد این تهدیدات وجود خواهد داشت.

,

 

,

سردار مشیدی، اهمیت عزاداریها و برنامه های ایام محرم را تشریح کرد و گفت: شاخص و معیار قبولی عزاداریها و مورد توجه قرار گرفتن حق تعالی این است که ببینیم بعد از محرم معرفت ما نسبت به امام و اطاعت محض از اسلام بیشتر شده باشد.

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه