اخبار داغ

آیت الله خاتمی:

ادعای عدم مسئولیت در قبال راهنمایی مردم به بهشت، خلاف نص قرآن است

ادعای عدم مسئولیت در قبال راهنمایی مردم به بهشت، خلاف نص قرآن است
عضو خبرگان رهبری گفت: اینکه حاکمیت دینی در قبال راهنمایی مردم به سوی بهشت مسئولیتی ندارد، خلاف نص قرآن است؛ بلکه ماموریت حکومت دینی صاف کردن جاده بهشت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ آیت الله سید احمد خاتمی امروز در «چهارمین همایش لبیک یا حسین(ع)» که در مشهد برگزار شد، با اشاره به این نکته که اگر کسی می خواهد یزید، خولی و شمر زمان را بشناسد نگاهی به هیات حاکمه آمریکا بیاندازد، گفت: آنها به فکر خاورمیانه جدید و بزرگ بودند. می خواستند در لبنان دولتی همسو با استکبار سر کار آید در حالی که دولت کنونی باجی به آمریکا نمی دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی ادامه داد: همچنین میلیاردها دلار در عراق هزینه کردند؛ اما امروز نخست وزیر عراق می گوید ایران دوست صمیمی ما است و با افتخار از سردار سلیمانی به عنوان مستشار نظامی در آن کشور یاد می کند.

,

 

,

امام جمعه موقت تهران ابراز داشت: آمریکایی‌ها با وجود پنج سال جنایت و صدور تروریسم به سوریه باز هم نتوانستند حکومتی همسو با رژیم صهیونیستی سر کار آورند که همه نشانگر ناکامی آنها در تحقق خاورمیانه بزرگ است.

,

 

,

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه به فضل خدا در ایران، ام القری جهان اسلام، پرچم اسلام قد برافراشته و 38 سال است که اسلام در این کشور بر دلها حکومت می کند، اضافه کرد: لبیک یا حسین(ع) یعنی آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

,

 

,

وی با تاکید بر این نکته که با روحیه حسینی مقابل توطئه های آمریکا خواهیم ایستاد، تصریح کرد: در حکومت اسلامی همه مسئولان آرمان سیدالشهدا(ع) را دنبال می کنند.

,

 

,

عضو خبرگان رهبری افزود: اینکه حاکمیت دینی در قبال راهنمایی مردم به سوی بهشت مسئولیتی ندارد خلاف نص قرآن است؛ بلکه ماموریت حکومت دینی صاف کردن جاده بهشت می باشد و لبیک یا حسین یعنی همه در مسیر این آرمان بلند تلاش خواهیم کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه