اخبار داغ

با آغاز سال تحصیلی جدید؛

بسته های حمایت تحصیلی سپاه به دانش آموزان استثنایی پاوه هم رسید+ تصاویر

بسته های حمایت تحصیلی سپاه به دانش آموزان استثنایی پاوه هم رسید+ تصاویر
با آغاز سال تحصیلی جدید بسته های آموزشی ولوازم التحریر به دانش آموزان مدرسه استثنایی طلوع پاوه اهدا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هزار ماسوله، در آغاز سال تحصیلی جدید با همت سپاه ناحیه پاوه و همکاری آموزش و پرورش این شهر بسته های آموزشی ولوازم التحریر به دانش آموزان مدرسه استثنایی طلوع پاوه اهدا گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هزار ماسوله,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه پاوه در این آیین در سخنانی اظهار کرد: در این ایام که ایام محرم الحرام است امکانات مادی نمی تواند بر معنویت، ایمان و ایثار و شهامت و شجاعت غلبه کند.

,

 

,

سرهنگ بهشتی راد با اشاره به شهادت امام حسین(ع) و 72 تن از یارانش در مقابل لشکر 30 هزار نفری ابن زیاد گفت: غلبه خون بر شمشیر اکنون پس از 1400 سال از واقعه عاشورا با قدرت ایمانی امام حسین (ع)و یارانش در مقابل کسانی که قدرت شمشیر را داشتند، ماندگاری دارد.

,

 

,

وی گفت: رمز پیروزی امام حسین (ع) ایمان و مقاومت و اعتقاد راسخ داشتن به هدف خود که حفظ اسلام است، بود.

,

 

,

وی ادامه داد: ماندگاری و الگو شدن شهدای ما هم ، خصوصیات خاص خود را داشته است که اکنون ویژگی خاص آن شهدا که اخلاص است، ماندگار می باشد.

,

 

,

وی گفت: قطعا کسانی هم که در این مدرسه خدمتگزار دانش آموزانی هستند که در پاکی همانندی ندارند و پاک سرشت هستند، اخلاص خاصی را می طلبد.

,

 

,

وی تصریح کرد: خداوند هم قطعا اجر و پاداش کسانی را که خدمتگزاران این عزیزان هستند، خواهد داد.

,

 

,

مختار برزگر فرد مدیر آموزش و پرورش پاوه نیز در سخنانی ضمن تبریک ماه تعلیم و تربیت اظهار داشت: اولین روز از ماه مهر را با شرف یابی فرمانده سپاه ناحیه پاوه در جمع کودکان مدرسه طلوع آغاز خواهیم کرد که آن را به فال نیک می گیرم چرا که دیدگاه این عزیزان دیدگاه فرهنگی و محبتی و توجه به اقشار نیازمند به مهر و محبت است.

,

 

,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه