اخبار داغ

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

مراسم انس و مودت پیشکسوتان جهاد و شهادت در ثلاث باباجانی برگزار شد+تصاویر

مراسم انس و مودت پیشکسوتان جهاد و شهادت در ثلاث باباجانی برگزار شد+تصاویر
به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسم انس و مودت پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان ثلاث باباجانی در مسجد جامع شهر تازه آباد برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاخ شمیران، به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسم انس و مودت پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان ثلاث باباجانی در مسجد جامع شهر تازه آباد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخ شمیران,

در این مراسم امام جمعه شهرستان، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ثلاث باباجانی، مسئولین پیشکسوتان استان و پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان حضور داشتند.

,

امام جمعه شهرستان ثلاثث باباجانی در این مراسم اظهار داشت: نظام اسلامی هرگز ایثار رزمندگان در ۸سال دفاع مقدس را فراموش نخواهدکرد.

,

, ,

 

,

ملا احمد شیخی گفت: مرزداران غیور ثلاث باباجانی مردانه از اسلام و شرف و ناموس این ملت دفاع کردند.

,

 

,

, ,

 

,

ماموستا شیخی افزود: ایثار و شرافت خانواده های صبور شما پیشکسوتان سنگرهای دفاع هرگز از یاد این ملت نخواهد رفت و مانند خورشید در آسمان این کشور ماندگار است.

,

 

,

, ,

 

,

فرمانده سپاه ثلاث باباجانی نیز در این مراسم با اشاره به مجاهدت پیشکسوتان ایثار و شهادت و بخصوص پیشمرگان مسلمان کرد اظهار داشت : مجاهدت های بی ریای شما اسوه های واقعی ایثار است و امروز زیر بنای مستحکم عزت و سربلندی این ملت قهرمان است.

,

 

,

, ,

 

,

سرهنگ پاسدار امیر حمزه خزایی با اشاره به موضوع جها و دفاع گفت : امروز دفاع همچنان ادامه دارد و این دفاع نه تنها محدود به مرزهای ایران اسلامی نمی باشد بلکه منتهی به حرمت همه مسلمین است.

,

 

,

وی در پایان از همه  پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت تقدیر و تشکر کرد .

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه