اخبار داغ

مربی تیم نیوفول کیک بوکسینگ قصرشیرین خبر داد:

درخشش کیک بوکسینگ کاران قصرشیرین در مسابقات قهرمانی کشور

درخشش کیک بوکسینگ کاران قصرشیرین در مسابقات قهرمانی کشور
مربی تیم نیوفول کیک بوکسینگ قصرشیرین از درخشش ورزشکاران این شهرستان در مسابقات کشوری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا علی رضا آقایی در گفتگو با الوند خبر، اظهار داشت: مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور در حالی در استان تهران به کار خود پایان داد که ورزشکاران قصرشیرین موفق به اخذ مدال های رنگارنگی در این مسابقات شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, الوند خبر,

 

,

وی افزود: در مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ کشور ورزشکاران قصرشیرین توانستند با کسب یک مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز به کار خود در این مسابقات پایان دهند.

,

 

,

وی تصریح کرد: در این پیکارها یونس آقایی موفق به کسب مدال طلا و همچنین سدیف سلیمی و آروین سلیمی مدال نقره و دانیال غلامی و کمیل رحیمی مدال برنز این مسابقات را کسب کردند.

,

 

,

رئیس هیئت کیک بوکسینگ قصرشیرین همچنین افزود: در این مسابقات علی آقایی مربی شایسته قصرشیرین بعنوان مربی نمونه مسابقات کشوری نیوفول،کیک بوکسینگ از سوی فدراسیون ورزشهای رزمی انتخاب شد.

,

 

,

آقایی افزود: تیم نیوفول کیک بوکسینگ قصرشیرین با اهدای کاپ اخلاق مسابقات به عنوان پدیده این دوره از رقابت های رزمی انتخاب شدند.

,

 

,

وی همچنین افتخارات رزمی کاران قصرشیرین را حاصل کمک و مساعدت اعضای شورای شهر و شهردار عنوان کرد و افزود: لازم است از زحمات و تلاش بی دریغ اعضای شورای شهر و جناب آقای مهندس پورافشار شهردار قصرشیرین جهت حمایت از جامعه ورزشی شهرستان تقدیر کنیم.

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه