اخبار داغ

به‌مناسبت هفته دفاع مقدس ؛

نمایشگاه «رهروان ولایت» در شهرری افتتاح شد + تصاویر

نمایشگاه «رهروان ولایت» در شهرری افتتاح شد + تصاویر
همزمان با هفته دفاع مقدس نمایشگاه «رهروان ولایت» در فرهنگسرای ولاء شهرری افتتاح شد و به مدت یک هفته آماده بازدید عموم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آفتاب ری، به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه «رهروان ولایت» با حضور حیدرنیا جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران، طلوعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع)، صفوی شهردار منطقه20، مسلمی معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه20، جمعی از خانواده شهدا، بسیجیان، پاسداران و مردم شهرری به همت حوزه مقاومت بسیج 351 و 352 در فرهنگسرای ولای شهرری برپا شد و به مدت یک هفته آماده بازدید عموم مردم می‌باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از  , آفتاب ری, ، به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه «رهروان ولایت» , با حضور حیدرنیا جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران، طلوعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع)، صفوی شهردار منطقه20، مسلمی معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه20، جمعی از خانواده شهدا، بسیجیان، پاسداران و مردم شهرری به همت حوزه مقاومت بسیج 351 و 352 در فرهنگسرای ولای شهرری برپا شد و به مدت یک هفته آماده بازدید عموم مردم می‌باشد.,

*نمایشگاه «رهروان ولایت» شامل 20غرفه با مضامین ماه محرم و بیانات رهبر معظم انقلاب

, *نمایشگاه «رهروان ولایت» شامل 20غرفه با مضامین ماه محرم و بیانات رهبر معظم انقلاب, *نمایشگاه «رهروان ولایت» شامل 20غرفه با مضامین ماه محرم و بیانات رهبر معظم انقلاب,

خانم بهرامی فرمانده حوزه 352 علویون در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار آفتاب ری، اظهار داشت: نمایشگاه "رهروان ولایت" شامل دو بخش رزمی و فرهنگی می باشد که شامل 20غرفه است و تمام فرفه ها به نوعی با مضمون ماه محرم مرتبط می‌باشد.

, آفتاب ری,

وی افزود: غرفه ها که توسط بسیجیان پایگاه‌های این حوزه برپا شده اند، عناوینی مانند آتش به اختیار، عفاف و حجاب، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی، مدافعان حرم، حماسه حسینی، ایستگاه سلامت و... است که بر اساس بیانات مقام معظم رهبری تهیه شده‌اند. 

,

فرمانده حوزه 352 علویون گفت: در غرفه "مدافعان حرم" خشکبار تهیه و بسته بندی شده و برای مدافعان حرم ارسال می شود و در "ایستگاه سلامت" که به طب سنتی و مشاوره اختصاص دارد حق الزحمه ویزیت هر روز را نثار صلوات به یک شهید تعیین کرده‌ایم. 

,

بهرامی به غرفه "سبک زندگی اسلامی" اشاره کرد و افزود: در این غرفه زندگی سنتی را به نمایش گذاشته ایم و افراد برای داخل شدن باید گوشی تلفن همراه خود را جلوی در تحویل بدهند. پخت نان بصورت سنتی از جلوه های این غرفه است. 

,

وی تصریح کرد: در غرفه "چهره من با حجاب" فضایی فراهم شده است که از خانمهایی که حجاب کامل ندارند وقتی وارد غرفه می شوند، می خواهیم که چهره خود را با حجاب کامل تر ببینند و گیره های روسری و عکس رایگان به همراه پرینت به آنها هدیه داده می‌شود. 

,

فرمانده حوزه 352 علویون با بیان اینکه در غرفه "عفاف و حجاب" چادر رایگان برای نوجوانان و نونهالان دوخته می شود و از آنها عکس رایگان گرفته می شود، گفت:  غرفه "از ولایت تا ولایت" به شناسایی رهبر به نونهالان و نوجوانان می پردازد و ولایت حضرت امام حسین(ع) تا ولایت امام خامنه ای را به تصویر کشیده است. 

,

بهرامی درخصوص غرفه"اقتصاد مقاومتی" تصریح کرد: موضوع این غرفا این است که یک زن در خانواده و جامعه چقدر می تواند در زمینه اقتصاد مقاومتی کمک کند. مواردی مانند چرم دوزی، عروسک بافی، تهیه ترشی، مربا و انواع کارهای دستی آموزش داده می‌شود. 

,

وی با تشریح فعایت های فرهنگی غرفه "آتش به اختیار" بیان کرد: در غرفه "تغییر الگوی مصرف" آموزش داده می شود که هرچیز دورریختنی قابل استفاده است و با این کار قناعت و صرفه جویی کرده و از تجملات دوری کنند. 

,

*توسعه مباحث فرهنگی اثرگذارترین فعالیت برای حفظ اصالت و اعتقادات دینی و انقلابی

, *توسعه مباحث فرهنگی اثرگذارترین فعالیت برای حفظ اصالت و اعتقادات دینی و انقلابی, *توسعه مباحث فرهنگی اثرگذارترین فعالیت برای حفظ اصالت و اعتقادات دینی و انقلابی,

شهردار منطقه20 در حاشیه این مراسم گفت: برپایی نمایشگاه های هفته دفاع مقدس برای این است که یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی بداریم.

,

وی افزود: شهدای دفاع مقدس با ایثار، فداکاری، ایمان و ولایت زمان و رهبری امام(ره) برای صیانت از انقلاب، اسلام و میهن اسلامی تمام هستی خود را در طبق اخلاص گذاشته و در مقابل دشمن شجاعانه ایستادند و دفاع کردند  و زیر بار ظلم نرفتند.

,

صفوی بیان کرد: همانطور که حضرت امام(ره) وعده کرده بودند پیروزی و عزت نصیب این ملت شد و به برکت خون شهدا برای همیشه در دنیا سرافراز شدیم. 

,

وی با بیان اینکه هرچه ما داریم برگرفته از آموزه های دینی و فرهنگی ما است، ادامه داد: برای اینکه ما بتوانیم اصالت خودمان را بر مبنای اعتقادات دینی و انقلابی حفظ کنیم،  ترویج و توسعه مباحث فرهنگی اثرگذارترین فعالیت است. 

,

شهردار منطقه20 خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه به موضوع فرهنگی به خوبی پرداخته شده و همه موضوعاتی که در نمایشگاه تهیه شده است، بسیار ارزشمند و قابل بهره برداری می‌باشد.

,

*آمریکا  و سگ نگهبانش بدانند که  اجازه کوچکترین تهدیدی به این مرز و بوم نمی دهیم

, *آمریکا  و سگ نگهبانش بدانند که  اجازه کوچکترین تهدیدی به این مرز و بوم نمی دهیم, *آمریکا  و سگ نگهبانش بدانند که  اجازه کوچکترین تهدیدی به این مرز و بوم نمی دهیم,

جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) نیز در حاشیه این مراسم گفت: ایادی استکبار، آمریکای جنایتکار و سگ نگهبانش در منطقه -رژیم صهیونیستی- بدانند که سربازان امام خامنه ای  آماده پاسخگویی به هرگونه یاوه گویی هستند و اجازه کوچکترین تجاوز و حتی تهدید را به این مرز و بوم نخواهند داد.

,

وی افزود: ملت ایران و نیروهای مسلح پاسخ دندان شکن، محکم و کوبنده ای خواهند داد و به یاری خدا و فرموده مقام معظم رهبری آنان را از درون متلاشی خواهند کرد.  

,

حیدرنیا با بیان اینکه وقتی رهبر معظم انقلاب بحث آتش به اختیار را مطرح کردند قطعا سربازانی دارند که این موضوع را پیاده سازی کنند، گفت: یکی از وظایف اصلی ما در بعد فرهنگی این است که کارهایی که بر زمین مانده و دستگاههای متولی کوتاهی می‌کنند ما بسیجی ها به نحو احسن انجام بدهیم، نه اینکه سرخود کارهایی را انجام بدهیم.  

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه