اخبار داغ

به همت جوانان انقلابی و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس صورت گرفت

توزیع 560 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند جنوب سیستان و بلوچستان

توزیع 560 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند جنوب سیستان و بلوچستان
با همکاری بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، 560 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند این شهرستان توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دلگان پرس، با همکاری بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان و همکاری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، 560 بسته لوازم التحریر و کفش بین دانش آموزان محروم و نیازمند این شهرستان توزیع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دلگان پرس,

قلندر بامری فعال فرهنگی و اجتماعی در گفتگو با دلگان پرس گفت: همزمان با بازگشایی مدارس 200 جفت کفش و 360 بسته لوازم التحریر به دانش آموزان روستاهای محروم گنبد،گزشاهان و چالوند در شهرستان دلگان اهدا شده است.

,

وی با اشاره به اینکه یکی از اصلی ترین مشکلات خانواده های فقیر و نیازمند، تامین هزینه لوازم التحریر و ملزومات سال تحصیلی جدید است، ادامه داد: و بیشترین نمود آن در همین آغاز تحصیلی است که موجب مشکل برای این اقشار محروم و نیازمند می شود.

,

قلندر بامری با بیان اینکه خانواده های نیازمندی در شهرستان دلگان وجود دارد که توانایی تامین حتی یک دفتر را ندارند، اضافه کرد: به همین جهت خیرین نیک اندیش باید نگاه ویژه ای به این مناطق محروم داشته باشند.

,

این فعال فرهنگی و اجتماعی با اشاره به فرارسیدن ماه محرم، تصریح کرد: احسان و نیکو کاری را ما از ائمه اطهار (ع) یاد گرفته ایم.

,

شهرستان دلگان در 475 کیلومتری جنوب غرب شهر زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه