اخبار داغ

یکی از فرماندهان دفاع مقدس عنوان کرد:

ماجرای عبای شهید میثمی و نجات جان فرماندهان سپاه در قرارگاه خاتم النبیاء +تصاویر

ماجرای عبای شهید میثمی و نجات جان فرماندهان سپاه در قرارگاه خاتم النبیاء +تصاویر
یکی از فرماندهان دفاع مقدس گفت: شاید باورش سخت باشد ولی چیزی شبیه به معجزه را با چشم خود از شهیدمیثمی در قرارگاه خاتم النبیاء دیدیم که آن هم نجات جان تمام فرماندهان ارشدسپاه، لشکرها، تیپ ها و گردان ها با عبا بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد طلا میری از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، با تبریک هفته دفاع مقدس وبا تسلیت ایام حزن و اندوه سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) با اشاره به رشادت ها رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس ما برگرفته از نهضت سرخ حسینی است و در طول هشت سال جنگ تحمیلی شاید بارها شاهد تکرار صحنه های ازدشت کربلا در جبهه ها بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده،, پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده،, پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده،,

, ,

وی افزود: دفاع مقدس موهبت الهی برای به نمایش گذاشتن عزم و اراده پولادین ملت ایران در دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب و اسلامی بود.

,

این فرمانده نظامی در هشت دفاع مقدس تصریح کرد: امنیت و آرامش امروزمان مرهون رشادت ها و فداکاری شاهدان شهیدی است که با گذشتن از جان خویش امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورده اند.

,

, ,

وی ضمن اشاره به خاطره ای از دفاع مقدس گفت: یک روز تمام فرماندهان ارشد سپاه، لشکرها، تیپ ها و گردان ها در محل قرارگاه خاتم النبیاء جهت یکی از عملیات های بزرگ جلسه ای برگزار شد که هواپیماهای عراقی متوجه شده بودند و اقدام به بمباران قرارگاه کردند.

,

میری در ادامه اظهارکرد: تک تک سنگرهای قرارگاه را از بالا هدف قرارداده و یکی پس از دیگری هدف قرار می داند و منفجر می کردند.

,

, ,

این فرمانده نظامی در دوران دفاع مقدس تاکیدکرد: حجت الاسلام شهید عبدالله میثمی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه خاتم‌الانبیاء فورا دستور دادند تا همه فرماندهان در یک سنگر جمع شوند و همه فوراً در یک سنگر جمع شده بودیم و آنقدر فشرده شده بودم که به زور می توانستیم تکان بخوریم.

,

, ,

وی در ادامه گفت: شهید میثمی به بیرون سنگر رفت و عبای خود را برروی سنگر پهن کرد و مرتب یک ذکر زیر زبان می گفت و باور کنید جایی از قرارگاه که خمپاره و تیر نخورده باشد نبود مگر سنگری که شهید میثمی در بالای آن قرارگفته بود و ما در داخل سنگر بودم.

,

میری اظهارکرد: این معجزه عجیب را همه ما با چشم خود دیدیم که تنها گوشه ای از امدادهای غیبی در طول هشت سال دفاع مقدس بود.

,

, ,

این فرمانده نظامی در دوران دفاع مقدس گفت: محسن رضایی فرمانده وقت سپاه و تمامی فرماندهان لشکرها و تیپ ها حضور داشتند و اگر کوچکترین آسیبی به این همه فرمانده می رسید خدا می داند ادامه جنگ چگونه رقم می خورد.

,

وی تاکیدکرد: دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند است که خاطرات و حماسه های آن تا نسل ها بعد قابل استخراج و بهره برداری است.

,

حجت الاسلام شهید عبدالله میثمی در تاریخ ۹ بهمن ۶۵ سحرگاهان، در منطقه عملیاتی کربلای ۵، از ناحیه سر مورد اصابت ترکش قرار گرفت و بعد از سه روز در ۱۲ بهمن درگذشت. پیکر وی در گلستان شهدای اصفهان در قطعه حمزه سیدالشهدا دفن شد.

,

انتهای پیام

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه