اخبار داغ

امام جمعه کوثر:

محرم و صفر فرصتی مناسب در تعمق اهداف نهضت حسینی است

محرم و صفر فرصتی مناسب در تعمق اهداف نهضت حسینی است
امام جمعه کوثر گفت: تمامی برنامه‌های دینی و فرهنگی می بایست با اصول و قواعد خاص و هدفمند اجرایی مساجد عملیاتی شود، انتظار داریم تمامی متولیان با هماهنگی یکدیگر در تعمق اهداف نهضت حسینی کوشا باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، حجت الاسلام والمسلمین بیگی، با اشاره به اهداف نهضت حسینی اظهار کرد: احیا و توسعه مساجد در سراسر شهرها و روستاها مهمترین رکنی می باشد که برگرفته از نهضت حسینی بوده و نقطه عطفی برای وحدت و اتحاد بین مسلمین جهان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوثرخبر,

وی با بیان اینکه محرم و صفر فرصت مناسبی برای تامل در رفتار و کردار آدمی است، ادامه داد: تمامی برنامه‌های هیات ها، هیات امناء و مسئولان فرهنگی می بایست با اصول و قواعد خاص و هدفمند اجرایی مساجد عملیاتی شود، انتظار داریم تمامی متولیان و فعالان امور مساجد با هماهنگی و هم‌اندیشی یکدیگر در راستای تعالی نقش مساجد اندیشیده و در در تعمق اهداف نهضت حسینی کوشا باشند.

,

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوثر با بیان اینکه نماز جمعه محور اصلی اعمال دینی و فرهنگی است افزود: نماز جمعه مهمترین تعهد مسلمین جهان در برابر خداوند تبارک و تعالی بوده و برای تقویت این جبهه دینی و فرهنگی می بایست برنامه‌ عزاداری‌ها و دیگر اعمال فرهنگی و دینی حول محور مساجد قرار گیرند.

,

خطیب جمعه کوثر گفت: هدف دشمنان ریشه کن کردن اسلام به طرق متعدد است، فراموش کردن نهضت حسینی با بی اهمیت نشان دادن اصل و هویت مساجد مهمترین هدفی است که دشمن پی ریزی کرده و عملیاتی می سازد.

,

حجت الاسلام و المسلمین بیگی در پایان اظهار کرد: آب به آسیاب دشمن ریختن با دوری از مساجد به هیچ عنوان به نفع مردم و دین نیست، وجود اماکن الهی و مساجد متعدد در شهر و روستاها نشانگر اهمیت نهضت حسینی بوده فلذا می طلبد عزاداری های ماه محرم حول محور مساجد باشد؛ در غیر این صورت اهداف و برنامه‌های دشمنان کارساز خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه