اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه چناران خبر داد:

برگزاری نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی در ایام هفته دفاع مقدس در چناران

برگزاری نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی در ایام هفته دفاع مقدس در چناران
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه ناحیه چناران از افتتاح نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی در ایام هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز مصطفی پور در گفت‌وگو با ندای چناران، به تشریح فعالیت‌های بسیج سازندگی سپاه ناحیه چناران در روزهای آخر ایام تابستان پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

 

,

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه چناران اظهار داشت: به همت نیروهای جوان انقلابی و جهادگران عرصه سازندگی و در راستای خدمت‌رسانی به ولی‌نعمتان انقلاب در ادامه اعزام گروه‌های جهادی به مناطق هدف در آخرین اعزام، پنج گروه جهادی را به روستاهای پایه، گاوترنا، تل قوچان اعزام کردیم که این افراد درمجموع به میزان 210 نفر روز در عرصه‌های مختلف اقتصاد مقاومتی، عمرانی، (تعمیرات مسجد و پایگاه و مدرسه) نقاشی و طراحی و خطاطی و رنگ‌آمیزی مدارس، برگزاری کلاسهای آموزشی و اعتقادی و خانواده و جُنگ شادی دهه ولایت و ایستگاه صلواتی، دیدار با خانواده سادات و بیماران صعب‌العلاج با کمک‌های نقدی و غیر نقدی فعالیت کردند.

,

 

,

مصطفی پور در ادامه گفت: تعداد دو سری جهیزیه به مناسبت دهه ولایت به ارزش پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به نوعروسان بی‌بضاعت اهدا شد که در همین راستا طی برگزاری جشنواره غذای سالم، توانستیم از محل درآمد آن برای بانوی سادات نوعروس جهیزیه تهیه کنیم.

,

 

,

 وی افزود: در ادامه سیاست‌های حمایتی سازندگی ناحیه تعداد 25 سری سبد معیشتی (غذایی) به ارزش تقریبی هرکدام دو میلیون ریال بین نیازمندان توزیع شد.

,

 

,

مصطفی پور ضمن اعلام خبر پیگیری مشکلات چهار قصبه قنات روستاهای شهرستان چناران از طریق بازدید و کارشناسی، از اعزام چهار نفر از کارشناسان کشاورزی کانون بسیج مهندسین به تهران جهت دوره تخصص کُلزا و دانه‌های روغنی خبر داد.

,

 

,

مسئول بسیج سازندگی چناران در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز بیان داشت: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی رادکان حوزه مقاومت ولی‌عصر (عج) در عرصه‌های صنایع‌دستی، خشکبار، عراقیان و گیاهان دارویی، خیاطی، تابلو فرش و غیره که با حمایت و اعطای تسهیلات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی شهرستان برپا شده بود با حضور دهقان، نماینده مجلس و مسئولین شهرستان چناران افتتاح شد.

,

 

,

مصطفی پور در خاتمه ضمن تشریح برنامه‌های اجرایی هفته دفاع مقدس گفت: با ایجاد نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی و اشتغال و فرهنگی و ایستگاهای صلواتی در چناران و گلبهار به تعداد ۲۰ غرفه در طی هفته دفاع مقدس و برگزاری همایش علمی سازی کشاورزی با استفاده از تجربیات کشاورزان موفق و نمونه استانی و کشوری، کشت‌های جایگزین و بهروری از آب‌وخاک، سرکشی مسئولین شهرستان از عرصه‌های اقتصاد مقاومتی و قنات‌های خانی‌آباد و سیدآباد، اعزام گروه‌های جهادی بسیج سازندگی ناحیه چناران در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی و خدماتی به روستاهای محروم شهرستان و برگزاری مراسمات سوگواری اباعبدالله الحسین علیه‌السلام در دهه اول محرم در اردوهای جهادی و پذیرایی از مردم در قالب ایستگاه‌های صلواتی در این ایام، هفته دفاع مقدس را که با دهه اول محرم پیوند خورده است را به‌صورت ویژه گرامی داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه