اخبار داغ

فرمانده سپاه ملکان:

انقلاب اسلامی برگرفته از محرم و صفر و قیام امام حسین(ع) بود

انقلاب اسلامی برگرفته از محرم و صفر و قیام امام حسین(ع) بود
فرمانده سپاه ملکان با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم افزود : انقلاب اسلامی برگرفته از محرم و صفر و قیام امام حسین(ع) بود و این تقارن فرصت مناسبی برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ عاشورایی به نسل‌های جدید انقلاب اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دیار ملکان، سرهنگ پاسدار صالح رحمتی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم افزود : انقلاب اسلامی برگرفته از محرم و صفر و قیام امام حسین(ع) بود که اگر قیام امام حسین(ع) در مقابل ظلم و ستم نمی بود اثری از دین اسلام باقی نمی ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار ملکان,

وی یادآور شد : الگوی رزمندگان اسلام حضرت اباعبدالله و ابوالفضل العباس (ع) و اصحاب و یاران باوفای ایشان بود وتوکل و ایمان به خدا باعث پیروزی ما در جنگ تحمیلی هشت ساله شد.

,

سرهنگ رحمتی تصریح کرد : دفاع مقدس برکاتی همچون برقراری امنیت در مرزها، شکوفایی استعدادهای جوانان، رسیدن به خود اتکایی، وجود وحدت و انسجام میان نیروهای مسلح و آحاد جامعه را به دنبال داشته است.

,

فرمانده سپاه ملکان خاطرنشان کرد : این تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم فرصتی مناسبی برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ عاشورایی به نسل‌های جدید انقلاب اسلامی است.

,

رحمتی گفت : امسال هم مانند سال های گذشته به مناسبت هفته دفاع مقدس تعداد ۲۰۰ برنامه مختلف در شهرستان ملکان اجرا خواهد گردید که هدف نهایی از اجرای این برنامه ها مقابله با جنگ نرم دشمنان می باشد.

,

فرمانده سپاه ملکان در ادامه افزود: مهمترین برنامه هایی که به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان ملکان برگزار خواهند گردید عبارتند از: بصدا درآوردن زنگ ایثار، مقاومت و مهر، افتتاح طرح های محرومیت زدایی، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی , نشست های بصیرتی ,  غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا , دیدار با خانواده شهدا و شرکت سازمان یافته بسیجیان در نماز های جمعه در سطح شهرستان و همچنین سخنرانی فرمانده ناحیه سپاه در نماز جمعه می باشد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه