اخبار داغ

رئیس کمیته تخصصی راهیان نور کشور:

دفاع مقدس ما بسیار شبیه به قیام کربلا بود/تا جهان پابرجاست پرچم شهدا بر زمین نخواهد افتاد

دفاع مقدس ما بسیار شبیه به قیام کربلا بود/تا جهان پابرجاست پرچم شهدا بر زمین نخواهد افتاد
رئیس کمیته تخصصی راهیان نور کشور گفت: غرب و دشمنان ما بدانند که تا توان داریم این یادواره های شهدا برگزار خواهد شد و تا جهان پابرجاست پرچم شهدا بر زمین نخواهد افتاد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا؛ رئیس کمیته تخصصی راهیان نور کشور در مراسم یادواره ۶ شهید گرانقدر روستای گز شرقی بندرگز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص شهید حججی که این شهید، حجت خدا بر روی زمین شد؛ گفت: امروز امثال شهید حججی و همرزمانشان با خلوص نیت برای دفاع از مظلوم و حفاظت از حرم استوار ایستاده اند و در برابر شدید ترین عداوت ها و وحشی گری داعشی ها خم به ابرو نمی آورند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رادکانا,

وی افزود: تروریست های مزدور داعشی وقتی در دستان مستحکم رزمندگان مقاومت اسیر می شوند به دلیل ترس ذاتی، ایمان ضعیف و نداشتن هدف الهی حاضرند همه هستی خود را واگذار کنند تا خطی به چهره شان نیفتد.

,

امیر سرتیپ دربندی با بیان اینکه غالباً جنگ های دنیا برای توسعه طلبی و به دست آوردن ثروت صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: اما تنها جنگی که در روی کره زمین اتفاق افتاد و این ۲ هدف را نداشت دفاع مقدس ما در برابر صدام بعثی با پشتوانه استکبار بود.

,

رئیس کمیته تخصصی راهیان نور کشور بیان کرد: فلسفه قیام اباعبدالله مبارزه با ظلم و زنده نگه داشتن اسلام بود و از این جهت دفاع مقدس ما نیز بسیار شبیه به قیام کربلا بود.

,

وی متذکر شد: غرب و دشمنان ما بدانند که تا توان داریم این یادواره های شهدا برگزار خواهد شد و تا جهان پابرجاست پرچم شهدا بر زمین نخواهد افتاد.

,

یادوار شهید همیشه سرافراز روستی گز شرقی با حضور اقشار مختلف مردم شب گذشته در این روستا برگزار شد.

,

روستای گز شرقی یکی از روستاهای شهرستان بندرگز استان گلستان می باشد.

,

تصاویری از این مراسم:

, تصاویری از این مراسم:,

 

,

, , , , , , , , , , , , , , , , , ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه