اخبار داغ

همزمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس صورت می گیرد؛

برگزاری یادواره ۲۳ سجاده نشین ره عشق در شهر دشتک

برگزاری یادواره ۲۳ سجاده نشین ره عشق در شهر دشتک
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید حبیبی شهر دشتک از از برگزاری یادواره شهدای شهر دشتک با عنوان (23 سجاده نشین ره عشق) روز سه شنبه چهارم مهرماه همزمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی کیانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید حبیبی شهر دشتک در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و دستاوردهای آن است ودر این هفته یادواره‌ شهدا در شهر اردل برگزار می‌شود.

کیانی افزود: امسال یادواره شهدای شهر دشتک با عنوان (۲۳ سجاده نشین ره عشق) روز سه شنبه چهارم مهرماه همزمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس با حضور خانواده معظم شهدا، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مسئولین شهرستان اردل ساعت ۱۵ در مسجد امام حسین (ع) شهر دشتک برگزار می شود.

وی گفت: دفاع مقدس یکی از مهمترین سندهای افتخارآمیز ملت ماست و بزرگداشت آن ارج نهادن به تلاش و فداکاری شهدا، ایثارگران، آزادگان، خانواده های شهدا و همه کسانی است که در طول دفاع مقدس در جهت حفظ انقلاب اسلامی تلاش و از خود گذشتگی کرده اند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید حبیبی دشتک اظهار کرد: وظیفه ما پاسداشت خون شهدا و حفاظت از ارزش های والای آنان است و باید رشادتها و حماسه های بی بدیل آن ها را به آیندگان منتقل کنیم..

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هفت چشم,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه