اخبار داغ

کارشناس مسائل مذهبی:

جوانان با مطالعه و تحقیق اقدامات شیعه انگلیسی را بشناسند

جوانان با مطالعه و تحقیق اقدامات شیعه انگلیسی را بشناسند
کارشناس مسائل مذهبی گفت: جوانان ما باید دقت کنند و با مطالعه و سوال کردن از افراد آگاه، شیعه انگلیسی را که امروز به جهان تزریق می کنند تا علیه شیعه و اسلام ناب کار کند، بشناسند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین رضا کرمی پور در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه عزای سالار شهیدان گفت: در طول تاریخ و بعد از قیام امام حسین (ع) گروه های زیادی قصد داشتند قیام امام را از مسیر اصلی خود منحرف کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان,

این کارشناس مسائل دینی با بیان اینکه هدف اصلی امام حسین (ع) رسوا کردن طاغوت بود که درسی بزرگ برای آزادی خواهان تاریخ است، اظهار داشت: عده ای نمی توانند چنین هدفی را ببینند؛ شیطان نیز افراد مختلفی را در لباس دوست و دشمن برای تحریف این قیام عظیم تحریک می کند.

,

وی بیان کرد: امروز در خصوص دو مورد در اسلام بیشترین نوشته و وقت گذاشته می شود؛ یکی قیام امام حسین (ع) و دیگری امام زمان(عج) است که کتاب های زیادی نوشته شده و تحقیقات صورت گرفته است.

,

حجت الاسلام والمسلمین کرمی پور تصریح کرد: در زمان ما عده ای در لباس دوست و مرجعیت که مردم به آن اعتقاد دارند، ازاین جایگاه سواستفاده کرده و برای انحراف اذهان به سمت و سویی که هدف اصلی امام را از ما بگیرند، در قالب های شیوا و جذاب و جوان پسند وارد شده اند تا قیام عاشورا را زیر سوال ببرند.

,

وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب و سایر مراجع تقلید شیعیان با دیدن اینکه قمه زنی در شب وروز عاشورا آثار بدی در جوامع بشری گذاشته و موجب سواستفاده دشمنان شده است، فتوا دادند که این کار حرام است؛ اما امروز عده ای در لندن نشسته و در لباس روحانیت تحریک می کنند که حتما در روز عاشورا قمه زنی صورت بگیرد.

,

این کارشناس مسائل دینی تاکید کرد: جوانان ما باید نسبت به مسائلی که اتفاق می افتد، آگاه باشند؛ امروز شبکه های اجتماعی و رسانه های بسیاری هست که با زبان جذاب و در لباس مقدس حرف هایی می زنند و جوان کم اطلاعی که پای منبر ننشسته و اطلاع زیادی از دین ندارد، این سخنان را باور می کند.

,

وی افزود: جوانان ما باید دقت کنند و با مطالعه و سوال کردن از افراد آگاه، شیعه انگلیسی را که امروز به جهان تزریق می کنند تا علیه شیعه و اسلام ناب کار کند، بشناسند.

,

حجت الاسلام والمسلمین کرمی پور در ادامه با اشاره به اینکه پیامبران آمدند تا مردم را از ظلم و جهالت خارج کرده و آنها را تعلیم دهند، عنوان کرد:  اسلام به دنبال این است که در انسان ها شناخت ایجاد شود و شور در کنار معرفت است که ارزش دارد.

,

وی اذعان داشت: زمانی که انسان بداند اباعبدالله (ع) کیست، چرا قیام کرده و یاران ایشان چه ویژگی هایی داشته اند و در کنار آن عزاداری کند، گریه نماید و به سینه بزند، آن گاه ارزشمند است اما تنها شور بدون معرفت و شعور حسینی، ارزش والایی ندارد.

,

این کارشناس مسائل مذهبی خاطرنشان کرد: یکی از مسائل مهم و ضروری در زمان ما این است که هیئات مذهبی و خطبا به ایجاد شعور و معرفت در جوانانی که شور حسینی دارند بپردازند تا شناخت آنان هم نسبت به امام حسین (ع) روز به روز بیشتر شود.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه