اخبار داغ

ﻣﺪﻳﺮﻛﻞ ﭘﺸﺘﻴﺒﺎﻧﻲ اﻣﻮر دام ﺳﺎزﻣﺎن ﺟﻬﺎد ﻛﺸﺎورزی ﺷﻤﺎل اﺳﺘﺎن ﻛﺮﻣﺎن خبر داد

آغاز توزیع گوشت و مرغ منجمد برای هیئت های عزاداری در کرمان

آغاز توزیع گوشت و مرغ منجمد برای هیئت های عزاداری در کرمان
ﻣﺪﻳﺮﻛﻞ ﭘﺸﺘﻴﺒﺎﻧﻲ اﻣﻮر دام ﺳﺎزﻣﺎن ﺟﻬﺎد ﻛﺸﺎورزی ﺷﻤﺎل اﺳﺘﺎن ﻛﺮﻣﺎن گفت : هیئت های عزاداری برای تامین گوشت و مرغ مورد نیاز خود می توانند با در دست داشتن معرفی نامه از سوی رئیس هیئت عزاداری آقای کامیابی و تنظیم بازار جهاد کشاورزی نسبت به خرید گوشت و مرغ منجمد اقدام نمایند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ﻣﻬﺪی ﺑﻨﻲ اﺳﺪی ﻣﺪﻳﺮﻛﻞ ﭘﺸﺘﻴﺒﺎﻧﻲ اﻣﻮر دام ﺳﺎزﻣﺎن ﺟﻬﺎد ﻛﺸﺎورزی ﺷﻤﺎل اﺳﺘﺎن ﻛﺮﻣﺎن در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان در رابطه با توزیع گوشت و مرغ منجمد در ماه محرم اظهار داشت : امسال با توجه به فرا رسیدن ماه محرم برای هیئت های عزاداری در سطح استان 200تن سهمیه مرغ و 40 تن گوشت گوساله وارداتی تهیه شده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ﻣﻬﺪی ﺑﻨﻲ اﺳﺪی ﻣﺪﻳﺮﻛﻞ ﭘﺸﺘﻴﺒﺎﻧﻲ اﻣﻮر دام ﺳﺎزﻣﺎن ﺟﻬﺎد ﻛﺸﺎورزی ﺷﻤﺎل اﺳﺘﺎن ﻛﺮﻣﺎن در گفتگو با خبرنگار , شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان,  در رابطه با توزیع گوشت و مرغ منجمد در ماه محرم اظهار داشت : امسال با توجه به فرا رسیدن ماه محرم برای هیئت های عزاداری در سطح استان 200تن سهمیه مرغ و 40 تن گوشت گوساله وارداتی تهیه شده است .,

وی گفت : این گوشت و مرغ منجمد دارای کیفیت های خوب و تاریخ های مصرف بالا هستند .

,

بنی اسدی عنوان کرد : هیئت های عزاداری برای تامین نیاز خود می توانند با در دست داشتن معرفی نامه از سوی رئیس هیئت عزاداری آقای کامیابی و تنظیم بازار جهاد کشاورزی نسبت به خرید گوشت و مرغ منجمد اقدام نمایند .

,

ﻣﺪﻳﺮﻛﻞ ﭘﺸﺘﻴﺒﺎﻧﻲ اﻣﻮر دام ﺳﺎزﻣﺎن ﺟﻬﺎد ﻛﺸﺎورزی ﺷﻤﺎل اﺳﺘﺎن ﻛﺮﻣﺎن ادامه داد : مردم عادی نیز می توانند با معرفی نامه از سوی مسجد محل خود گوشت و مرغ مورد نیاز نذورات خانگی خود را تهیه کنند .

,

وی در رابطه با قیمت های این مواد گوشتی اظهار کرد : مردم می توانند گوشت مرغ را با قیمت 5 هزار و 300 تومان و گوشت گوساله را با قیمت 22 هزار تومان خریداری کنند .

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه