اخبار داغ

رئیس هیأت فوتبال چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

قهرمانی تیم شاهین لردگان در مسابقات فوتبال امید استان

قهرمانی تیم شاهین لردگان در مسابقات فوتبال امید استان
رئیس هیأت فوتبال چهارمحال و بختیاری گفت: شاهین لردگان مقام قهرمانی مسابقات فوتبال امید استان را از آن خود کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ طهمورث حیدری با اعلام این خبر اظهار کرد: تیم شاهین لردگان در روز پایانی مسابقات فوتبال قهرمانی رده سنی امید چهارمحال و بختیاری موفق شد با کسب نتیجه تساوی صفر بر صفر مقابل تیم رزموکت بروجن مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام لردگان,

وی افزود: در این رقابت‌ها تیم رزموکت بروجن و پیام بروجن به ترتیب مقام‌های دوم و سوم مسابقات را از آن خود کردند.

,

رئیس هیأت فوتبال چهارمحال و بختیاری در ادامه اضافه کرد: مرحله نیمه‌نهایی مسابقات فوتبال نوجوانان استان شامگاه گذشته در ورزشگاه شهدای بلداجی برگزار شد و تیم استقلال نوین شهرکرد موفق شد با نتیجه پنج بر صفر راه آهن شهرکرد را شکست دهد و راهی مرحله فینال شود.

,

حیدری گفت: در دیگر بازی این مرحله اتحاد شهرکرد نیز 6 بر صفر تیم ایثار فلارد را شکست داد و بدین ترتیب استقلال نوین شهرکرد و اتحاد شهرکرد که در مرحله گروهی نیز در یک گروه قرار داشتند در دیدار فینال به هم رسیدند و هنوز زمان مشخص بازی این دو تیم در مرحله پایانی مشخص نشده است.

,

وی با اشاره به آغاز مسابقات فوتبال دسته دو استان با شرکت 6 تیم در دو گروه عنوان کرد: روز گذشته در نخستین روز این بازی‌ها پارسه هلیساد چهار بر دو عقاب آلیکوه را شکست داد و شهرداری نوین جونقان در دیدار با ستارگان زاگرس شهرکرد با نتیجه بدون گل متوقف شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه