اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه نیر:

گام‌های بلند بسیج سازندگی شهرستان نیر برای تحقق اقتصاد مقاومتی

گام‌های بلند بسیج سازندگی شهرستان نیر برای تحقق اقتصاد مقاومتی
فرمانده سپاه ناحیه نیر، گفت: بسیج سازندگی بحث اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خود قرار داده و اقتصاد مقاومتی و فرهنگ‌سازی در این زمینه را مد نظر قرار می‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نیریمیز، سرهنگ محرم بنیادی اظهار کرد: در اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج سازندگی فرهنگ خوداتکایی و خودباوری را در بین مردم برای ماندگاری مردم در روستا‌ها نشر می‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیریمیز,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه نیر افزود: طرح های اجرایی بسیج سازندگی با هدف حمایت و توسعه تولید محلی و اشتغالزایی، تشویق مردم در تولید محصولات خانگی و خودکفایی خانوارهای روستایی توسط بسیج سازندگی حوزه مقاومت نیر در حال اجراء است.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری تنها راه نجات اقتصاد کشور است و ظرفیت‌های خالی فراوانی در کشور وجود دارد که اشتغال آفرینی در آن ممکن است و کشور با توجه به این ظرفیت‌ها به پویایی و تولید ثروت می‌رسد.

,

 

,

سرهنگ بنیادی گفت: 40 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در نیر ارائه شده که این تسهیلات توانسته زمینه اشتغال 200 نفر به طور مستقیم و 300 نفر به طور غیرمستقیم را فراهم کند.

,

 

,

وی افزود: در طول چهار سال گذشته اقدامات ویژه‌ای در این شهرستان توسط سپاه برای محرومیت‌زدایی مناطق محروم در دستور کار قرار داده شده که خوشبختانه توانسته‌ایم به بسیاری از اهداف خود در ارتباط با اشتغال‌زایی مناسب برای افراد جویای کار و اجرای پروژه‌های عمرانی دست یابیم.

,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه نیر گفت: از جمله طرح‌های اجرا شده می‌توان به طرح‌های دامپروری، زنبورداری، پرورش قارچ، صنایع تبدیلی، گیاهان دارویی، پرورش مرغ بومی و صنایع دستی اشاره کرد که به طور حتم خروجی‌های مناسبی داشته و از این پس نیز تلاش بر این است که با حمایت از سرمایه‌گذاران و اتمام پروژه‌های عمرانی و اشتغال‌زا در منطقه به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه