اخبار داغ

کمک 103 میلیون تومانی به دانش‌آموزان مددجوی منطقه۱۲ تهران

کمک 103 میلیون تومانی به دانش‌آموزان مددجوی منطقه۱۲ تهران
حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین همزمان با بازگشایی مدارس ۱۰۳ میلیون و ۱۷۹ هزار تومان به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد منطقه ۱۲ تهران کمک کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس کمیته امداد منطقه ۱۲ تهران گزارشی از برگزاری دیدار حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین با هدف کمک به دانش آموزان تحت حمایت در قالب طرح شوق دیدار ارائه کرد.

محمدرضا موسوی، رئیس کمیته امداد منطقه ۱۲ تهران با اشاره به بازگشایی مدارس گفت: ایجاد انگیزه برای تحصیل علم و ارتقاء دانش و همچنین تسهیل وضعیت برای بازگشت دانش آموزان بازمانده از تحصیل، اهداف مورد انتظاری هستند که در تلاش هستیم با مشارکت حامیان و خیران به آنها دست یابیم.

وی با اشاره به دیدار ۸۳ نفر از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین با ۹۰ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد منطقه ۱۲ تهران گفت: این اقدام با هدف کمک به دانش آموزان کم بضاعت برای ساختن خاطره ای خوب از آغاز مدرسه انجام شد و حامیان حاضر در این مراسم ۱۰۳ میلیون و ۱۷۹ هزار تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به دانش آموزان تحت حمایت کمک کردند.

موسوی با اشاره به همکاری دو هزار و ۲۰۰ حامی با کمیته امداد منطقه ۱۲ تهران گفت: این تعداد حامی حمایت ۵۰۰ یتیم و فرزند نیازمند غیر یتیم را در قالب طرح «اکرام ایتام» و «محسنین» در کمیته امداد منطقه ۱۲ تهران را بر عهده دارند.

رئیس کمیته امداد منطقه ۱۲ تهران یادآور شد: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در پنج ماهه امسال ۵۲۸ میلیون و ۲۳۴ هزار تومان به فرزندان معنوی خود به صورت نقدی و غیرنقدی کمک کرده اند.

وی گفت: طرح اکرام ایتام و محسنین یکی از طرح‌های حوزه مشارکت‌های مردمی این نهاد است که بر اساس آن خیران می‌توانند با پرداخت حداقل ۳۰ هزار تومان به صورت ماهیانه، حمایت مادی و معنوی یک یا چند یتیم و غیر یتیم تحت حمایت را به عنوان فرزندان معنوی خود عهده دار شوند.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه