اخبار داغ

19 و 20 مهر ماه برگزار می‌شود؛

شهرستان نیر میزبان تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی آذربایجان

شهرستان نیر میزبان تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی آذربایجان
معاون فرماندار نیر از آمادگی تمامی دستگاههای اداری برای برگزاری شایسته تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی آذربایجان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نیریمیز، محمدرضا برادران معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان در نشست هماهنگی میزبانی شهرستان نیر در سی و دومین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی آذربایجان که با حضور دستگاههای مرتبط در فرمانداری نیر برگزار شد گفت: سی و دومین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان 19 و 20 مهر ماه به میزبانی اردبیل برگزار  می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیریمیز,

 

,

وی افزود: نیر در سالهای قبل نیز بدلیل استقبال پرشور از رکابزنان بعنوان شهر برتر میزبان مورد توجه نمایندگان فدراسیون و میهمانان خارجی قرار گرفته بود و امیدواریم با هماهنگی های بعمل آمده امسال نیز در این خصوص شهروندان ورزش دوست نیری استقبال خوبی را داشته باشند.

 

,
,
,

معاون اداره کل ورزش و جوانان گفت: رکابزنان تور روز چهارشنبه 19 مهر ماه از ساعت 10 از تبریز خارج شده و مسیر تبریز، نیر، سرعین را رکاب خواهند زد و بر اساس پیش بینی ها حوالی ساعت 14:30 اولین دوچرخه سوار از شهر نیر عبور خواهد کرد.

 

,
,
,

برادران ادامه داد: دوچرخه سواران در مسیر برگشت روز پنجشنبه 20 مهر ماه از سرعین – نیر و تبریز عبور می کنند و شهروندان نیر حوالی ساعت 10:30 صبح شاهد عبور رکاب زنان از این شهر خواهند بود.

 

,
,
,

در این جلسه مهدی بخشی معاون فرماندار نیر از آمادگی تمامی دستگاههای اداری برگزاری شایسته این تور خبر داد و گفت: با تعامل مناسبی که بین ادارات وجود دارد مسیر برگزاری و عبور تور و همچنین تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شده است و به امید خدا و با اطلاع رسانی، شهروندان عزیز نیری در استقبال از دوچرخه سواران سنگ تمام خواهند گذاشت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه