اخبار داغ

فرمانده تیپ 71 مکانیزه پیاده مستقل پادگان ابوذر سرپلذهاب:

خودکفایی در ساخت امکانات و تجهیزات دفاعی از دستاوردهای مهم دفاع مقدس است /نقش ایثار و غیرت مردم در پیروزی دفاع مقدس

خودکفایی در ساخت امکانات و تجهیزات دفاعی از دستاوردهای مهم دفاع مقدس است /نقش ایثار و غیرت مردم در پیروزی دفاع مقدس
فرمانده تیپ 71 مکانیزه پیاده مستقل پادگان ابوذر سرپل ذهاب با تاکید بر نقش ایثار و غیرت مردم در پیروزی دفاع مقدس گفت: خودکفایی در ساخت امکانات و تجهیزات دفاعی ازدستاوردهای مهم دفاع مقدس است که امروز کشور را در برابر ابرقدرتهای مستکبر بیمه کرده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بازی دراز، سرهنگ کیومرث جعفری در گفتگویی بیان داشت: با توجه به اینکه هشت سال جنگ تحمیلی خسارت‌های فراوانی به بخش‌های مختلف کشور وارد کرد، اما خودکفایی در ساخت امکانات دفاعی را به دنبال داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

 

,

وی امنیت ملی حاکم در کشور را مدیون وجود مدافعان حرم و نبرد جانانه آنان با تروریست‌های تکفیری و داعشی بیان و اضافه کرد: توجه و رفع مشکلات خانواده‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران، نقش مهمی در پیشبرد اهداف توسعه‌ای کشور ایفا می‌کند.

,

 

,

فرمانده تیپ 71 مکانیزه پیاده مستقل پادگان ابوذرسرپل ذهاب یادآورشد: هفته دفاع مقدس یادآور دلاورمردی ها و رشادت و غیرت زنان و مردانی این خطه ودیاراست که برای دفاع از کشور، ناموس، جان و مال سرزمینشان بی ادعا همه چیزشان را در طبق اخلاص نهادند و در برابر نامردی متجاوزان مردانه ایستادند.

,

 

,

شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه دارای بیش از85هزارنفرجمعیت و 48کیلومتر مرزمشترک با کشورعراق دارد و در زمان هشت سال جنگ تحمیلی 874 شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

, .]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه