اخبار داغ

گزینه‌های مطرح برای شهرداری مشگین‌شهر چه کسانی هستند؟

گزینه‌های مطرح برای شهرداری مشگین‌شهر چه کسانی هستند؟
اعضای شورای اسلامی شهر مشگین‌شهر در جلسه علنی فردا، از بین لیست 10 نفره، شهردار این شهرستان را انتخاب می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین، انتخاب شهردار یکی از وظایف اصلی شورای اسلامی شهرهاست که بعد از روی کار آمدن این دوره از شورای اسلامی در مشگین‌شهر به جد در تلاش برای انتخاب فردی کارآمد برای تصدی شهرداری مشگین‌شهر هستند تا این شهر را بهتر از شهرداران گذشته سروسامان دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرمشکین,

 

,

در انتخاب شهردار اعضای شورای اسلامی مشگین‌شهر روزهای سختی را پشت سر می‌گذارند چرا که گاهاً شنیده می‌شود که گزینه‌های مختلفی از طرف گروه‌های دیگر بر شورای اسلامی تحمیل می‌شود که روند انتخاب شهردار را با مشکل مواجه می‌سازد.

,

 

,

نکته قابل تاملی که در انتخاب شهردار و یا مدیریت جلسات شورای شهر وجود دارد این است که اعضای هفت نفره شورای اسلامی به دو گروه سه و چهار نفری تقسیم شده و هر کدام دنبال یک گزینه هستند لذا به جای رایزنی و حل مشکلات شهر جلسه شورای شهر با ترک گروه سه نفری بی نتیجه می‌ماند.

,

 

,

در حال حاضر 10 نفر برای تصدی شهرداری مشگین‌شهر مطرح شده است که شهردار آینده مشگین‌شهر از بین این لیست 10 نفره که عبارتند از پرویز تیموری، مسعود خیرجو، کاوه نظام خیاوی، علی فتحی، مهدی فتح الهی، حمید عباداللهی، محمدی، محمد فرامرزی، صاحبعلی رام و حسن نوبخت خواهد بود.

,

 

,

با توجه به کثرت لیست ارائه شده و برنامه‌های دریافت شده، گزینه‌هایی که بیشتر مطرح شده و بر روی آن مانور داده می‌شود علی فتحی، محمد فرامرزی و مسعود خیرجو است و به عنوان گزینه‌های نهایی مطرح شده است.

,

 

,

با توجه به اینکه وضعیت عمومی شهر در وضعیت مناسبی قرار ندارد لذا تصمیم‌گیری در این خصوص باید سریعاً انجام گیرد تا بیش از این مردم این شهر دچار رنجش نشوند لذا اعضای شورای اسلامی باید براساس برنامه‌های ارائه شده، تحصیلات تکمیلی، سابقه و تخصص افراد یکی از گزینه‌های مورد نظر را انتخاب و پرونده شهرداری برای یک دوره چهار ساله بسته شود.

,

 

,

علی فتحی با  مدرک تحصیلی دکتری جغرافیا و برنامه ریزی روستایی عضو هیئت علمی دانشگاه اردبیل و کارمند نهاد ریاست جمهوری است.

,

 

,

محمد فرامرزی دکتری شهرسازی و کارشناس ارشد مدیریت شهری و همچنین کارشناس دادگستری مشگین‌شهر است که سابقه شهرداری شهر مرادلو را نیز در پرونده خود دارد.

,

 

,

مسعود خیرجو کارشناس آب و فاضلاب که در حال حاضر سرپرست شهرداری مشگین‌شهر را برعهده دارد و پیش از این نیز شهردار مشگین‌شهر و رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان بوده است.

,

 

,

مردم مشگین‌شهر به افرادی رأی داده‌اند که با قدرت در مقابل قدرت‌هایی که سعی در تحمیل گزینه‌هایی برای تصدی شهرداری مشگین‌شهر دارند ایستادگی کرده و به جای ترک جلسات شورای اسلامی با رایزنی سعی در انتخاب فردی اصلح باشند تا همچون دوره‌های گذشته دچار بحران انتخاب شهردار نشوند و شهر را از پسرفت نجات دهند.

,

 

,

برابر اخبار به دست امده اعضای شورای اسلامی مشگین‌شهر فردا به منظور انتخاب شهردار جدید مشگین‌شهر و یا فیلتر لیست 10 نفره مطرح  برای شهرداری مشگین‌شهر جلسه‌ای برگزار و در صورت عدم ترک اعضای شورا در این راستا رایزنی و تصمیمات قاطع گرفته شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه