اخبار داغ

یک شهروند قزوینی عنوان کرد

بهانه‌جویی ایران‌خودرو برای شانه خالی کردن از اجرای تعهدات/ کارت‌های گارانتی شرکت‌های خودروساز بی‌اعتبار است

بهانه‌جویی ایران‌خودرو برای شانه خالی کردن از اجرای تعهدات/ کارت‌های گارانتی شرکت‌های خودروساز بی‌اعتبار است
شهروند قزوینی گفت: خودرو سمند ef7 دارای گارانتی و کارت طلایی سه ستاره است اما متاسفانه شرکت ایران خودرو بدون هیچ توجیه فنی از پذیرش و تعمیر آن خودداری می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یک شهروند قزوینی در گفت‌وگو با  شاخص نیوز؛ با اعلام نارضایتی از وضعیت گارانتی و کارت طلایی سه ستاره شرکت ایران خودرو اظهار کرد: متوجه شدم کارتل خودرو سمند ef7 در کیلومتر بالای۱۹هزار خراب شده و باید تعویض گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص نیوز؛,

وی افزود: این خودرو دارای گارانتی و کارت طلایی سه ستاره است اما متاسفانه شرکت ایران خوردرو بدون هیچ توجیه فنی، از پذیرش و تعمیر آن امتناع کرده و کل هزینه را از مشتری دریافت نموده است.

,

این شهروند قزوینی عنوان کرد: با پیگیری‌هایی که صورت گرفته تنها چیزی که در جواب گفته می‌شود این است که “ایراد کیفی نیست”.

,

وی ابراز کرد: معلوم نیست این جمله چه معنایی دارد زیرا ایراد یا باید کیفی باشد که مشمول گارانتی می‌شود یا دچار حادثه که باز هم شامل تعهدات کارت طلایی می‌گردد.

,

این شهروند قزوینی خاطرنشان کرد: این ماشین دچار هیچ حادثه‌ای نشده اما ظاهرا شرکت ایران خودرو که نتوانسته مشکل کارتل خوردوهای فروخته شده‌اش را حل کند کلا صورت مسئله را پاک کرده است.

,

وی ادامه داد: شرکت ایران خودرو از زیر بار خسارت و پاسخگویی شانه خالی کرده و عدم کیفیت قطعات را به گردن مشتریان انداخته است.

,

مستندات اظهارات فوق را در اسناد زیر مشاهده می‌کنید؛

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه