اخبار داغ

سرپرست فرمانداری کرمان :

اولویت بندی اعتبارات منوط به هماهنگی در مجموعه مدیریت واحد شهری است

اولویت بندی اعتبارات منوط به  هماهنگی در مجموعه مدیریت واحد شهری است
سرپرست فرمانداری کرمان گفت : اگر هماهنگی ها در قالب مدیریت واحد شهری اجرایی می شد می توانستیم در بحث اعتبارات اولویت بندی کنیم و مواردیکه ضرورت و اهمیت بیشتری دارند را در صدر قرار دهیم لکن این مدیریت واحد شهری عملی نشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آرمان کرمان؛ بابایی سرپرست فرمانداری کرمان مشکل شبکه آب و فاضلاب شهر کرمان را لوله های آزبستی دانست که با کوچکترین حرکت زمین امکان شکستگی آنها وجود دارد و با اشاره به هدر رفت زیاد آب گفت : شکستگی های گاه و بیگاه لوله ها سبب هدر رفت زیاد آب و یا در برخی موارد به دلیل مکش منفی در شبکه سبب ورود ماسه و خاک به آب موجود در شبکه می شود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان کرمان,

وی افزود : اگر هماهنگی ها در قالب مدیریت واحد شهری اجرایی می شد می توانستیم در بحث اعتبارات اولویت بندی کنیم و مواردیکه ضرورت و اهمیت بیشتری دارند را در صدر قرار دهیم لکن این مدیریت واحد شهری عملی نشد.

,

سرپرست فرمانداری با بیان اینکه هزینه های جابجایی شبکه بسیار بالاست ابراز داشت : زیر میدان آزادی شبکه های مختلف آب ،گاز ،مخابرات وجود داشت که با تلاش فراوان همگی آنها جابجا شدند .

,

زین الدینی مدیر آب و فاضلاب شهرستان کرمان نیز درخصوص اجرای زیرگذر میدان آزادی اذعان داشت : در میدان آزادی و خیابان 24 آذر هر شب بطور متوسط 160متر لوله کار میشد تا کل شبکه آب موجود در این میدان عوض شد که کار سنگینی بود .

,

وی بیان داشت : تاکنون با هزینه کردن 200 میلیارد تومان توانسته ایم 40 حلقه چاه حفر کنیم .

,

زین الدینی مصرف سرانه آب کشور را به ازاء هر نفر در شبانه روز 183 لیتر عنوان کرد و افزود :  در شهرستان کرمان میزان سرانه آب 152 لیتر است که نسبت به میانگین کشوری پائین تر است .

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه