اخبار داغ

جشن دانش آموختگی 28 دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان+ عکس

جشن دانش آموختگی 28 دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان+ عکس
مراسم تحلیف ۲۸ دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با حضور هیئت رئیسه، اعضا هیئت علمی، اساتید، دانشجویان و خانواده آنها، برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کرددانش،رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در ابتدای مراسم، ضمن خیر مقدم و تبریک این جشن به دانشجویان و خانواده آنان گفت: از امروز مسئولیت آموزشی شما دانشجویان تمام شده و با قرائت سوگندنامه، مسئولیت حرفه‌ای و حفظ جان و سلامت انسان‌ها توسط شما شروع می‌شود و باید به مفاد سوگندنامه و اصول آن تا پایان کار طبابت خود پایبند باشید. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرددانش,

 نیکخو با یادآوری رازداری، احترام به حقوق بیماران و ترجیح منافع آنان بر منافع شخصی، دانشجویان را به ارتقا سطح علمی خود و بازنماندن از علم روز دنیا تشویق کرد.

,

 

,

حجت الاسلام و المسلمین عارضی مسئول دفتر نمایندگی نهاد ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کردستان نیز ضمن تبریک این جشن به دانشجویان فارغ التحصیل رشته پزشکی دانشگاه گفت: جشن دانش آموختگی شاید برای دانشجویان سایر رشته‌ها مراسم نمادین باشد اما مراسم تحلیف جزء برنامه آموزشی دانشجویان رشته پزشکی است چرا که با حفظ نفس و جان انسان‌ها سرو کار دارد.

,

 

,

حجت الاسلام و المسلمین عارضی با تاکید بر ضرورت داشتن سه ویژگی خیرخواهی، تقوا و اجتهاد برای پزشکان، افزود: در قرآن مبین ۹۵۰ بار کلمه تعقل و تفکر بکار رفته که نشانه اهمیتی است که دین اسلام برای دانش قائل است و این نیازمند داشتن مزاج سالم است".

,

وی با بیان اینکه امام شافعی (رضی ا... عنه) طبابت را یکی از شریفترین علوم دانسته، اظهار داشت: در پایان دانشجویان را به تشکیل و حفظ خانواده و خلوت با خدا توصیه می‌کنم؛ چرا که حرفه بسیار سخت پزشکی نیاز به یاری خدا و آرامش دارد.

,

 

,

 شعبان سپهر معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کردستان نیز از تلاش‌ها و حمایت‌های رئیس دانشگاه به دلیل ایجاد محیطی سرشار از پویایی و انرژی برای دانشجویان و ایجاد امید پیشرفت به آنان قدردانی کرد.

,

 

,

وی افزود: شما دانشجویان امروز بعد از گذراندن هفت سال، سخت‌ترین و طولانی‌ترین دوره پزشکی را گذراندید و خانواده‌ها و اساتید شما نیز امروز شاهد به بار نشستن و ثمره تلاش‌های خود هستند. شیرینی امروز همه اضطراب‌ها و نگرانی‌های گذشته را از یاد می‌برد.

,

 

,

 سپهر دانشجویان را به فراموش نکردن جان کسانی که عصاره حیات خود را به پای علم طب ریختند، عدم فاصله از حرفه خود، ادامه تحصیل، کسب تخصص و دستیابی به چشم اندازها و آرزوها با بابرنامه ریزی و عزم و اراده تشویق کرد.

,

 

,

اجرای کلیپ، موسیقی، قرائت بیانیه توسط دانشجویان، قرائت سوگندنامه و اهداء لوح به مدیر گروه‌های روانپزشکی، قلب و پوست و نیز دانشجویان فارغ التحصیل شده رشته پزشکی، از دیگر برنامه‌های جانبی این مراسم بود.

, .,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه