اخبار داغ

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی تربت حیدریه:

شهرک صنعتی شماره 2 تربت حیدریه آماده واگذاری زمین به سرمایه گذار/ لزوم تغییر دیدگاهها به بخش صنعت

شهرک صنعتی شماره 2 تربت حیدریه آماده واگذاری زمین به سرمایه گذار/ لزوم تغییر دیدگاهها به بخش صنعت
مدیرعامل شهرک های صنعتی تربت حیدریه گفت: شرایط واگذاری زمین در شهرک صنعتی شماره 2 تربت حیدریه بسیار مناسب است وبابت زمین از واحدهای صنعتی مبلغی از سرمایه گذار اخذ نمی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید ابوالفضل ذاکر در گفت و گو با خبرنگار تابان تربت، اظهار داشت: شرایط واگذاری زمین در شهرک صنعتی شماره 2 تربت حیدریه بسیار مناسب است وبابت زمین از واحدهای صنعتی و سرمایه گذاران مبلغی اخذ نمی شود و تنها حقوق انتفاع (خدمات)دریافت و مالکین صنعت پس از بهره برداری نیز سند زمین را دریافت می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

 

,

وی با بیان اینکه شهرک صنعتی شماره 2 بهترین جانمایی را در استان دارد، افزود: این شهرک صنعتی در ورودی کمربندی محور تربت حیدریه به مشهد واقع شده و دارای زیر ساخت مناسب آب، برق، گاز، تلفن و همچنین اولین شهرک صنعتی در استان است که از قیبر نوری برخوردار می باشد.

,

 

,

ذاکر بیان داشت: مدیرعامل شهرک های صنعتی استان با رایزنی ها و مجوزهایی که از هیئت مدیره دریافت می کند نهایت تخفیف در واگذاری زمین برای جذب سرمایه گذار را اعمال کرده و تاکنون متقاضی وجود نداشته که با مشکل زمین مواجه باشد، لذا بستر فراهم شده تا سرمایه گذار برای سرمایه گذاری در این شهرک بتواند کار را با سهولت بهتری پیش ببرد.

,

 

,

مدیرعامل شهرک های صنعتی تربت حیدریه گفت: از مجموع 18 واحد در شهرک صنعتی شماره یک، شش واحد تعطیل و نیمه تعطیل و 13 واحد دیگر در حال فعالیت است هرچند که برخی واحدها فصلی کار می کنند، همچنین واحد تعطیل در شهرک صنعتی شماره 2 نیز نداریم.

,

 

,

وی در پاسخ به اینکه چه برنامه ای برای کارخانه قند شیرین تربت حیدریه دارد، افزود: ما آماده واگذاری زمین به این واحد تولیدی هستیم تا با شرایط بهتر و به دور از آلایندگی و مشکلات زیست محیطی به کار خود در شهرک صنعتی شماره 2 ادامه بدهد.

,

 

,

ذاکر بر لزوم تغییر دیدگاههای به بخش صنعت تاکید کرد و افزود: فلسفه وجودی شهرک های صنعتی بستر سازی برای متقاضیان و سرمایه گذاران و همچنین رساندن سریع، به موقع و ارزان قیمت به سرمایه گذاران است، اما مهمترین مشکل در این بخش عدم آگاهی مردم از سود صنعت است.

,

 

,

وی گفت: باید سود بخش صنعت را به مردم نشان داد تا سرمایه گذار راغب به سرمایه گذاری باشد، و بخشی از این مهم متوجه ما است.

,

 

,

ذاکر خاطر نشان کرد: در حال حاضر 5 واحد 200 متری ساخته شده با پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصد توسط شهرک صنعتی آماده واگذاری به سرمایه گذار در بخش مواد غذایی و بهداشتی است که همه موارد استاندارد ایمنی و بهداشتی در آن رعایت شده و بزودی واگذار خواهد شد.

,

 

,

مدیر عامل شهرک های صنعتی تربت حیدریه اظهار کرد: برای انتقال مشاغل آلاینده به شهرک صنعتی شماره 2 حداقل 35 جلسه با اصناف و بخشهای مختلف برگزار کردیم وآماده ایم تا با شرایط عالی به آنها خدمات بدهیم.

,

 

,

به گفته رئیس اداره صنعت و معدن تربت حیدریه، از مجموع ۹۸ واحد صنعتی در بخش مواد غذایی، شیمیایی، محصولات لاستیکی و پلاستیکی، بازیافت، کانی های غیر فلزی، صنایع فلزی و تجهیزات پزشکی ۶۵ واحد با ظرفیت ۱۳۹۰ نفر فعال است و ۳۳ واحد دیگر نیز تعطیل و نیمه تعطیل هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه