اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان استهبان:

ساخت پارک بانوان تنها در حد اسم باقی مانده است / سن قهرمانی تمام می شود ولی سن پهلوانی در تاریخ ثبت می شود

ساخت پارک بانوان تنها در حد اسم باقی مانده است / سن قهرمانی تمام می شود ولی سن پهلوانی در تاریخ ثبت می شود
در سلسله گفتگوهای صمیمانه پایگاه خبری تحلیلی سته بان با مسئولین شهرستان، این بار رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دعوت ما را پذیرفت و با ما به گفتگو پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سته بان؛ در سلسله گفتگوهای صمیمانه پایگاه خبری تحلیلی سته بان با مسئولین شهرستان، این بار رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دعوت ما را پذیرفت و با ما به گفتگو پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سته بان,

 

,

- لطفا خودتون رو معرفی کنید و مختصری از سوابق و مدارکتون بفرمایید.

, - لطفا خودتون رو معرفی کنید و مختصری از سوابق و مدارکتون بفرمایید.,

 

,

جمشید اسماعیلی هستم متولد 1350 با مدرک کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی و قریب به 25 سال خدمت در آموزش و پرورش و آموزشکده فنی امام حسین (ع) و اداره ورزش و جوانان را دارم.

,

 

,

- چرا رشته تربیت بدنی انتخاب کردید و خودتون بیشتر کدام ورزش رو کار می کنید؟

, - چرا رشته تربیت بدنی انتخاب کردید و خودتون بیشتر کدام ورزش رو کار می کنید؟,

 

,

بنده رشته های دیگری مثل علوم فنون هوایی هم قبول شدم اما به دلیل علاقه به ورزش این رشته رو انتخاب کردم و خودم بیشتر فوتبال و پینگ پنگ و دو میدانی فعالیت داشته ام.

,

 

,

- فعالیت هایی که تا کنون در سمت رئیس اداره ورزش و جوانان انجام دادید بفرمایید.

, - فعالیت هایی که تا کنون در سمت رئیس اداره ورزش و جوانان انجام دادید بفرمایید.,

 

,

بنده زمانی که به عنوان رئیس انتخاب شدم، اداره نزدیک به 20 میلیون بدهکاری داشت که بالاخره این بدهکاری پرداخت شد، یک سری پروزه های عمرانی کوچک انجام شد مثل ساخت نگهبانی برای استادیوم، محل اسکان برای نگهبان اداره و تعمیرات اداره؛ کمک های زیادی به هیئت های ورزشی شد؛ کارهای ابتکاری مثل تجلیل از پیشکسوتان ورزشی شهرستان انجام دادیم که دو هفته ای یکبار به دیدار یکی از پیشکسوتان ورزش شهرستان میرویم و دیدار و دلجویی و تجدید خاطرات می شود که باعث شده است ارتباط قوی بین نسل جدید و قدیم برقرار شود.

,

یکی دیگر از کارهای مهم که با کمک امام جمعه، فرماندار، نماینده مجلس و دیگر مسئولین شهرستان اتفاق افتاد ساخت زمین چمن مصنوعی ایج است که در هفته دولت کلنگ این پروژه زمین زده شد و قرار بر این شد که ان شاالله 6 ماهه تحویل داده شود.

,

 

,

- آمار جامعه ورزشی استهبان چه اندازه است؟

, - آمار جامعه ورزشی استهبان چه اندازه است؟,

آمار ورزشکار های سازمان یافته و بیمه شده استهبان 4035 نفر در قالب 30 هیئت ورزشی است که از این بابت در استان رتبه اول را داریم.

,

 

,

 

,

- با توجه به اینکه اداره ورزش و جوانان هستید آیا در مسائل فرهنگی و تفریحی جوانان هم ورود کردید یا خیر؟

, - با توجه به اینکه اداره ورزش و جوانان هستید آیا در مسائل فرهنگی و تفریحی جوانان هم ورود کردید یا خیر؟,

ما جلسات خوبی را با مسئولین هیات های ورزشی داریم که در آن بحث اخلاق مداری سرلوحه کارها است. سن قهرمانی چند سال است و تمام می شود ولی سن پهلوانی تمام نمی شود و در تاریخ ثبت خواهد شد.

,

رویکرد مهم اراده ورزش و جوانان ورزش های همگانی است تا شور و نشاط در شهر و مردم افزایش پیدا کند ضمن اینکه زیر ساخت سلامت جامعه در ورزش همگانی است.

,

باید مسئولین کمک کنند و همت کنند؛ اداره ورزش و جوانان از نظر مالی بسیار مشکل دارد، همه توقع دارند اما زمانی که بحث مالی پیش می آید همه کنار می کشند.اگر دولت مردان در مسائل ورزشی کمک کنند و بودجه تخصیص بدهند قطعا ناهنجاری های اجتماعی به حداقل خواهد رسید.

,

ما چندین مکان خود را در اختیار انجمن های N.A  قرار دادیم که جلسه میگذارند و ورزش می کنند که ان شاالله مفید واقع بشود.

, N.A ,

 

,

- در خصوص ورزش همگانی که قرار بود از صدا و سیما پخش شود،  کار به کجا رسید؟

, - در خصوص ورزش همگانی که قرار بود از صدا و سیما پخش شود،  کار به کجا رسید؟,

ما این مورد را پیگیری کردیم و مسئولین هم قول مساعدت دادند اما در مرحله قول ماند و عمل نشد؛ در این مسئله نیاز هست که بخش خصوصی هم ورود پیدا کند. ما بار ها با بخش خصوصی صحبت کردیم که کمک هزینه بدهند و تبلیغ محصول آنها انجام شود اما قبول نکردند. این فرصت بسیار خوبی بود برای معرفی شهرستان به کشور و دنیا که متاسفانه از دست رفت.

,

 

,

 

,

- وضعیت ساخت استخر سرپوشیده به کجا رسیده است و چرا ساخته نمی شود؟

, - وضعیت ساخت استخر سرپوشیده به کجا رسیده است و چرا ساخته نمی شود؟,

در جلسه ای که با آقای خادم، معاون پارلمانی وزیر ورزش داشتیم مشکلات شهرستان گفته شد و بحث این استخر هم شد که بعد از 20 سال تنها 60 درصد ساخته شده است؛ چون ساخت این مجموعه توسط شرکت توسعه است از اختیار شهرستان و استان خارج است و آقای خادم قول پیگیری و اتمام مجموعه را دادند.

,

 

,

 

,

 

,

- در موضوع ورزش بانوان چه اندازه ورود پیدا کرده اید؟ چه کارهایی انجام شده است؟

, - در موضوع ورزش بانوان چه اندازه ورود پیدا کرده اید؟ چه کارهایی انجام شده است؟,

در بخش ورزش بانوان مشکلات زیادی داشتیم اما فعالیت های خوبی شکل گرفت و در زمان بنده بیش از 5 میزبانی ورزش های استانی و کشوری در شهرستان گرفتیم که ان شاالله مستمر خواهد بود و این قطعا به نفع مردم و شهرستان خواهد بود.

,

 

,

 

,

- ساخت پارک بانوان به کجا رسید؟

, - ساخت پارک بانوان به کجا رسید؟,

ساخت پارک الان تنها در حد اسم باقی مانده است و مقداری از زمین آن کم است و باید خریداری شود که تا کنون انجام نشده است. مسئولینی که احساس مسئولیت و احساس خطر می کنند بیایند جلو مشکل مکان و بودجه را حل کنند زیرا اگر این مشکلات حل نشود معضلاتی پیش رو خواهیم داشت. ما در شهرستان نزدیک به 500 بانوی دوچرخه سوار سازماندهی شده داریم اما زیر ساخت آن را نداریم فلذا اگر بانوی دوچرخه سواری در خیابان دوچرخه سواری کند این مشکل از ما نیست و نمی توانیم ورود پیدا کنیم.

,

 

,

- صحبت آخر شما با مسئولین.

, - صحبت آخر شما با مسئولین.,

خواهشمند است مسئولین ارتباط بهتری با اداره ورزش و جوانان داشته باشند زیرا این اداره با جوانان ارتباط دارد و بخش مهمی از جامعه است. اگر کمک ها به این اداره چه در مسائل مالی چه امکانات و ارتباط بیشتر شود مطمئنا به نفع مردم، جوانان و شهرستان است.

,

 

,

 

,

- صحبت آخر شما با مردم.

, - صحبت آخر شما با مردم.,

مردم ما مردم بسیار خوبی هستند و بارها امتحان خودشان را بخوبی پس داده اند. مردم استهبان مردمی بسیار قانع، صادق، فهیم و دارای احساس مسئولیت به نظام و دین و مسئولین هستند و ما مسئولین باید این اعتماد را نگه داریم و نگذاریم این اعتماد به مسئولین سلب شود؛ فکر میکنم مردمی بخوبی مردم ما وجود نداشته باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه