اخبار داغ

امام جمعه طرقبه:

دفاع مقدس با پشتوانه کربلا و عاشورایی تبدیل به دانشگاه انسان ساز شد

دفاع مقدس با پشتوانه کربلا و عاشورایی تبدیل به دانشگاه انسان ساز شد
امام جمعه طرقبه تصریح کرد: دفاع مقدس با پشتوانه کربلا و عاشورایی تبدیل به دانشگاه انسان ساز شد که امروز هم از همان دلاورمردان با ایجاد بسیج مردمی در محور مقاومت در برابر دشمن به پیروزی رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طرقبه نیوز؛ صبح امروز فرمانده سپاه شهرستان، فرماندار و جمعی از مسئولین شورای ادارای به مناسبت هفته دفاع مقدس با حجت الاسلام ایزدی امام جمعه طرقبه دیدار و گفتگو داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه نیوز,

 

,

حجت الاسلام ایزدی ضمن تسلیت ایام عزاداری حضرت اباعبدالله حسین(ع)، به  تقارن ماه محرم و آغاز هفته دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس ظرفیت بسیار عالی و بانک بزرگ سرمایه گذاری برای ما در دنیاست و اقتدار و عزت وعظمت والای ایران اسلامی در دنیا به برکت هشت سال دفاع مقدس می باشد.

,

 

,

وی افزود: یکی از ظرفیت های درخشان هشت سال دفاع مقدس اینست که سردارانی همچون حاج قاسم سلیمانی را به دنیا معرفی کرد.

,

 

,

امام جمعه طرقبه گفت: مکتب انسان ساز هشت سال دفاع مقدس انسان هایی را به بزرگ ترین سرداران جهان اسلام تبدیل کرد و این بهترین و ارزنده ترین ظرفیت دفاع مقدس در جمهوری اسلامی ایران است.

,

 

,

وی افزود: شجره طیبه انقلاب اسلامی با هدایت‌های امام خمینی(ع) غرس شده و از ثمرات آن ملت های دیگر نیز استفاده می کنند که نشان از قدرت الهی است.

,

 

,

حجت الاسلام ایزدی با بیان اینکه تشکیل نظام اسلامی آرزوی تمام انبیای الهی در طول تاریخ بوده است تصریح کرد: امروز الگو شدن جمهوری اسلامی در بین کشورهای دیگر و افتخارات کشور مرهون پیروی مردم از ولایت است.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به واسطه نهضت عاشورا و محرم امام حسین(ع) در اثر مقاومت به پیروزی رسید اظهار کرد: همه دانش آموزان در صحنه دفاع مقدس حاضر شدند و ۳۶ هزارشهید را تقدیم انقلاب اسلامی کردند و امروز هم هر چه برکت در میهن اسلامی وجود دارد از برکت کربلا و عاشورا است.

, .,


امام جمعه طرقبه با بیان اینکه بالاترین رمز بقای ممالک اسلامی و شیعه حضرت سیدالشهدا(ع) است افزود: مدافعان حرم امنیت منطقه را با عشق کربلا و امام حسین و اهل بیت(ع) فراهم کرده اند.

,
,


وی تصریح کرد: دفاع مقدس با پشتوانه کربلا و عاشورایی تبدیل به دانشگاه انسان ساز شد که امروز هم از همان دلاورمردان با ایجاد بسیج مردمی در محور مقاومت در برابر دشمن به پیروزی رسیده است

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه