اخبار داغ

جانشین فرماندهی بسیج ناحیه دزفول در نشست خبری:

نشر فرهنگ دفاع مقدس وظیفه همه نهادهاست +تصاویر

نشر فرهنگ دفاع مقدس وظیفه همه نهادهاست +تصاویر
جانشین فرماندهی ناحیه ی مقاومت بسیج شهرستان دزفول گفت: همه مدیون شهدا و خانواده‌هایشان هستیم و کسی نباید خود را از این موضوع مستثنی بداند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دزفول امروز:نشست خبری فرماندهی ناحیه ی مقاومت بسیج شهرستان دزفول با خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسبت هفته ی دفاع مقدس برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دزفول امروز:,

جانشین فرماندهی ناحیه ی مقاومت بسیج شهرستان دزفول طی نشست خبری فوق ضمن گرامی داشت هفته ی دفاع مقدس و حماسه های شهدا و رزمندگان در این دوران پرافتخار، فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران وفادارش را تسلیت گفت.

,

سرگرد پاسدار علی گل آرا طی این جلسه که در سالن جلسات فرماندهی ناحیه ی مقاومت بسیج دزفول تشکیل شد هدف تشکیل نشست یاد شده را تشریح برنامه های هفته ی دفاع مقدس اعلام کرد و آنها را برای خبرنگاران و اصحاب رسانه برشمرد.

,

وی اظهار داشت: همه ی ادارات و نهادها باید در گرامی داشت هفته ی دفاع مقدس داوطلبانه وارد صحنه شوند و با احساس تکلیف و در حد توان دین خود را نسبت به شهدا ادا کنند.

,

جانشین فرماندهی ناحیه ی مقاومت بسیج شهرستان دزفول تاکید کرد: همه ی ما مدیون شهدا و خانواده های معظم آن ها هستیم و کسی نباید خود را از این موضوع مستثنی بداند.

,

گل آرا تصریح کرد: فضاسازی شهری هم باید به گونه ای باشد که زیبنده ی پایتخت مقاومت ایران اسلامی و یادآور ایستادگی و ایثارگری مردم قهرمان دزفول باشد.

,

وی در ادامه خاطر نشان کرد: درسی که ما از عاشورا و دفاع مقدس می گیریم درس ایستادگی، مقاومت و تبعیت محض از ولایت است.

,

در ادامه ی جلسه خبرنگاران حاضر در جلسه نقطه نظرات خود را نسبت به موضوعات پیرامون حوزه ی دفاع مقدس و شهدا بیان کردند.

,

عدم همراهی مطلوب برخی نهادهای متولی حوزه ی شهدا و دفاع مقدس با پژوهشگران این عرصه و لزوم ایجاد یادمان هایی به منظور نمادسازی و استقبال کاروان های راهیان نور از جمله مباحث مطرح شده توسط اصحاب رسانه بود.

,

همچنین در پایان جلسه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دزفول به مناسبت فرا رسیدن هفته ی امر به معروف و نهی از منکر توضیحاتی در این زمینه ارائه داد.

,

حسن دزفولی ضمن تسلیت ایام قیام ابا عبد الله الحسین (ع) که برای برپایی فریضه ی امر به معرو ف و نهی از منکر انجام شد، همگان را مسئول عمل به این تکلیف الهی دانست.

,

وی در ادامه از عمل نکردن برخی نهاد های ذی ربط در خصوص موضوع امر به معروف و نهی از منکر و برخورد با معضلات فرهنگی، اجتماعی در جامعه گلایه کرد.

,

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دزفول توضیح داد: مهمترین فعالیت ما فرهنگ سازی در خصوص توصیه به خوبی ها و پرهیز از بدی ها می باشد.

,

دزفولی ادامه داد: البته به درخواست و برای همکاری با نیروی انتظامی شهرستان برخورد لازم را با هنجارشکنان اخلاقی جامعه خصوصا در مراکز تفریحی و عمومی انجام می دهیم.

,

 

,

نشر

, نشر, نشر,

, , ,

, , ,

, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه