اخبار داغ

فرمانده سپاه بروجن:

مردم بروجن در هفته دفاع مقدس رایگان ویزیت می شوند

مردم بروجن در هفته دفاع مقدس رایگان ویزیت می شوند
فرمانده سپاه شهرستان بروجن از ویزیت رایگان عموم مردم به مناسبت هفته دفاع مقدس در درمانگاه صادقیه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار علی کیهانی در گفتگو با خبرنگار کلار، اظهار داشت: همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس مردم بروجن به صورت رایگان ویزیت می شوند.

وی با بیان این که در روز ششم مهرماه خدمات پزشکی رایگان به مردم ارائه می شود، گفت: عموم مردم می توانند با مراجعه به درمانگاه صادقیه سپاه بروجن از این خدمات بهره مند شوند.

کیهانی ضمن بیان این که کلیه بسیجیان می توانند در طول هفته دفاع مقدس از خدمات پزشکی در درمانگاه صادقیه بروجن بهره مند شوند، گفت: افزون بر 80 عنوان برنامه متنوع در رابطه با نشر فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ حسینی و عاشورایی در هفته دفاع مقدس که متقارن با دهه محرم و امر به معروف و نهی از منکر است به اجرا در می آید.

وی به برنامه های هفته دفاع مقدس در بروجن اشاره کرد و گفت: عطر افشانی و گلباران قبور مطهر شهدا، نمایشگاه دفاع مقدس، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، افتتاح پروژه های اقتصاد مقاومتی، نشست های بصیرتی و یادواره شهدا ازجمله مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان به شمار می رود.

فرمانده سپاه بروجن ادامه داد: یادواره زنان ایثارگر، نشست افسران جنگ نرم و سخت، افتتاح پایگاه های مقاومت بسیج در نقنه و فرادنبه، مسابقات ورزشی، پیاده روی، نشست یاد یاران با حضور رزمندگان، همایش دختران عاشورایی، دیدار با خانواده معظم شهدا و نشست های بصیرتی از دیگر برنامه‌های هفته دفاع در بروجن است.

کیهانی با بیان این که امنیت امروز جامعه مرهون رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است، افزود: ملت غیور ایران همواره در تمامی صحنه ها و سختی ها همچون جنگ تحمیلی سربلند و سرافراز بودند.

وی بیان کرد: حفظ و تکریم دفاع مقدس و افتخار آفرینان آن متعلق به همه ی اقشار جامعه است و باید همه افراد به هر شکلی که می توانند به تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره این ایام بپردازند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه