اخبار داغ

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای تلفن همراه با ۱۲ فقره سرقت در دزفول

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای تلفن همراه با ۱۲ فقره سرقت در دزفول
فرمانده ی نیروی انتظامی شهرستان دزفول گفت: ماموران کلانتری۱۲ با اقدامات تخصصی و گشت‌زنی نامحسوس ۲سارق موبایل‌قاپ را دستگیر کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از دزفول امروز؛ پلیس استان خوزستان از دستگیری دو سارق حرفه ای تلفن همراه با ۱۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دزفول امروز,

فرمانده ی نیروی انتظامی شهرستان دزفول در تشریح خبر یاد شده ابراز داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه به صورت موبایل قاپی در سطح این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران نیروی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

,

سرهنگ علی الهامی افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ شهرستان دزفول با انجام اقدامات تخصصی و گشت زنی نامحسوس موفق شدند دو سارق موبایل قاپ را شناسایی کرده و دستگیر کنند.

,

وی در ادامه بیان داشت: متهمان این پرونده در تحقیقاتی که صورت دادیم به ۱۲ فقره سرقت موبایل قاپی در سطح شهرستان دزفول اعتراف کردند.

,

فرمانده ی نیروی انتظامی شهرستان دزفول در ادامه بیان داشت: متهمان پرونده را به مراجع قضائی معرفی کرده ایم تا برخورد قانونی لازم با آنها صورت پذیرد.

,

الهامی از مردم شهرستان دزفول خواست، در هنگام استفاده از تلفن همراه در خیابان ها و معابر عمومی دقت و احتیاط کافی را داشته باشند.

,

وی توصیه کرد: شهرندان باید حین استفاده از تلفن همراه نسبت به محیط اطراف خود توجه کنند تا توسط افراد موتور سوار مورد سرقت قرار نگیرد.

,

, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه