اخبار داغ

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد:

۲۸۰ نفر از جویندگان کار در بروجرد در طرح کارورزی ثبت نام کرده اند

۲۸۰ نفر از جویندگان کار در بروجرد در طرح کارورزی ثبت نام کرده اند
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد گفت: ۲۸۰ نفر از جویندگان کار در بروجرد در طرح کارورزی ثبت نام کرده اند اما تا کنون هیچکدام توسط واحدهای پذیرنده انتخاب نشده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از سفیر افلاک "عبدالعلی گیوه کی" رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طرح کارورزی اقدامی بود برای این که جویندگان کار با ثبت نام در این سامانه بهتر بتوانند جذب بازار کار شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی اضافه کرد: در شهرستان بروجرد تا کنون 280 نفر در طرح کارورزی ثبت نام کرده اند که همه این افراد فوق دیپلم به بالا هستند و از سویی 35 واحد پذیرنده صنعتی، تولیدی برای جذب این افراد در سامانه ثبت نام کرده اند.

,

گیوه کی اظهار داشت: طبق برنامه قرار است واحدهای پذیرنده از بین متقاضیان، افراد مورد نظر را انتخاب کنند و بعد این افراد با مراجعه به فنی و حرفه ای و آموختن مهارت ها، ماهانه بین 310 تا 350 هزار تومان حقوق دریافت کنند که این افراد تا 9 ماه می توانند کارورز باشند.

,

به گفته وی متاسفانه تا کنون هیچ یک از متقاضیان از سوی واحدهای پذیرنده انتخاب نشده و به نظر می رسد که شرایط آنها با شرایط جویندگان کار مناسب نیست.

,

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد تصریح کرد: اجرای صحیح این طرح می تواند متقاضیان و فارغ التحصیلان را جذب بازار کار کند و در آمار کاهش بیکاری نقش مهمی داشته باشد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه