اخبار داغ

حذف جدی‌‌ترین گزینه‌‌ی شهرداری تبریز؛

چرا شهرداریِ بدون الموسوی ایده‌‌آل است؟

چرا شهرداریِ بدون الموسوی ایده‌‌آل است؟
دقایقی قبل خبری در رسانه‌‌ها مبنی بر حذف میرعلی اصغر الموسوی از بین گزینه‌‌های تصدی پست شهرداری تبریز منتشر شد که اگر صحت داشته باشد باید آن را به فال نیک گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، پیش‌‌تر نگارنده طی یادداشتی کوتاه در رد صلاحیت این کاندیدا با استناد به آئین نامه اجرایی احراز سمت شهردار دست به قلم برده و به‌‌سبب فقدان سابقه‌‌ اجرایی و ناتوانی جسمی، حضور الموسوی در عمارت شهرداری را مغایر قانون دانسته بود اما با این حال عده‌‌ای از اعضاء شورا بر شایستگی کاندیدای مدنظرشان تاکید داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

آنچه که مسلم است، علت مخالفت اکثریتِ فعالان رسانه با حضور الموسوی در شهرداری تبریز گرایشات سیاسی او نیست و چه‌‌بسا تعداد کثیری از اصلاح‌‌طلبان نیز در گفت‌‌وگوهایشان به عدم صلاحیت کاندیدای شکست خورده انتخابات مجلس دهم جهت حضور در شهرداری تبریز اذعان دارند.

,

در شرایطی که تبریز در آستانه‌‌ی بزرگ‌‌ترین رویداد ملی قرار دارد و در طول 4 سال آینده فراز و نشیب‌‌های بسیاری را پیشِ روی خواهد دید، انتخاب شهرداری متعهد و متخصص که افسار شهر را به دستِ سایه‌‌نشینان و کارتل‌‌های اقتصادی نسپارد، ضروری به نظر می‌‌رسد.

,

اولاً در انتخاب شهردار نباید سیاسی‌‌کاری رخ دهد و اگر هم قرار بر این است چاشنی سیاست در انتخاب مدیران دخیل باشد، لااقل باید فردی بر کرسی شهرداری تکیه بزند که فردا اعضاء شورا بتوانند سر بالا بگیرند و به مردم جواب پس دهند.

,

در غیر این صورت چنانچه همه‌‌چیز در گرو سیاست باشد و اعضاء شورا رأی به انتخاب کسی دهند که خود بر عدم صلاحیت وی و وجود گزینه‌‌های مطلوب‌‌تر واقف‌‌اند، خیانت کرده‌‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه