اخبار داغ

موج تغییرات مدیریتی در راه شهرستان کلاله/ شایسته سالاری تعطیل

موج تغییرات مدیریتی در راه شهرستان کلاله/ شایسته سالاری تعطیل
شخص مورد نظر به جای رسیدگی به مشکلات مردم به هر دری می زند تا خواسته های گروهی را که به قول خودش مدیون آن است را ارضا کند و در این خصوص بیشتر زمان خود را صرف رایزنی برای تغییر مدیران در شهرستان های مختلف می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، یکی از مشکلات کشور بخصوص در شرق گلستان زد و بند های سیاسی و انتخاباتی است بطوریکه شخص مورد نظر به جای بررسی مشکلات مردمی و مرتفع کردن آن، بیشتر وقت خود را صرف رایزنی برای تغییرات مدیریتی می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلاله خبر,

در حالی این رایزنی ها صورت می گیرد که اگر این زمان و تلاش ها برای ایجاد پروژه و آبادانی شهرستان انجام گیرد، این منفعت به همه مردم خواهد رسید و مسلما رضایت همه مردم را دربرخواهد داشت تا رضایت عده ای اندک!

,

صندلی لغزان اداره صنعت و معدن کلاله

, صندلی لغزان اداره صنعت و معدن کلاله,

در پی تلاش های صورت گرفته از سوی فرد مورد نظر، به زودی با پدیده ای جدید در اداره صنعت و معدن کلاله روبرو خواهیم شد که در این پدیده شخصی خارج از سیستم این اداره و سازمان از اداره و سازمانی دیگر انتقالی می گیرد و به عنوان رئیس جدید صنعت و معدن شهرستان کلاله معرفی می شود.

,

در این راستا (خ-ق-ا) با انتقال از وزارت آموزش و پرورش به وزارت صنعت، معدن و تجارت از یک شغل فرهنگی وارد کار تخصصی صنعت، معدن و تجارت می شود که در نوع خود نیاز به کلی رایزنی در سطوح مختلف دارد.

,

جالب اینجاست که این شخص جزو گروه انتخاباتی ای است که تاکنون در سطح شهرستان کلاله حواشی زیای ایجاد کرده و فرد مدنظر خود را ملزم به وفای عهد در قبال این گروه می داند.

,

اینکه (خ-ق-ا) از یک گروه انتخاباتی فعال در ستاد انتخاب می شود، امری اتفاقی نیست و طبق شنیده ها از منابع معتبر، پس از مخالفت انتقال شخص مدنظر از وزارتی به وزارتی دیگر در استان گلستان،" شخص مدنظر" برای تحقق این امر، برای انتقال (خ-ق-ا) از وزارت اقدام می کند.

,

این رایزنی ها اگر برای ایجاد پروژه ای اقتصادی صرف می شد، تعدادی از جوانان شهرستان نیز می توانستند در این پروژه مشغول به کار شوند و از مهاجرت جوانان به استان های دیگر جهت کارکردن جلوگیری شود؛ اما فرد مدنظر که توانایی این کار را ندارد تنها به رایزنی در سطح مدیریتی اکتفا می کند و به جای ایجاد شغل برای جوانان، یک کارمند را از جایی به جای دیگر منتقل می کند، غافل از اینکه این سمت ها رفتنی است و وی می ماند و رزومه خالی.

,

صندلی لغزان مدیریت آموزش و پرورش کلاله

, صندلی لغزان مدیریت آموزش و پرورش کلاله, صندلی لغزان مدیریت آموزش و پرورش کلاله, صندلی لغزان مدیریت آموزش و پرورش کلاله,

آموزش و پرورش شهرستان کلاله با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید شاهد تغییرات عدیده ای بوده است تا جایی که پس از برکناری جنجالی اسماعیل تقی زاده از این سمت و سرپرستی محمد رضا سنچولی، گفته می شد که انتخاب سنچولی به عنوان رئیس این اداره در مراحل پایانی است و این در حالی بود که در پشت پرده و برای جلوگیری از هر نوع واکنش احتمالی از جناح های مختلف، رایزنی ها برای ریاست حسین طاهری در حال انجام بود و پس از یک اتفاق که از سوی یکی از معلمان شهرستان حادث شد، این اتفاق بهانه ای برای خط خوردن سنچولی از گزینه ریاست شد.

,

با روی کار آمدن حسین طاهری، دوران وی نیز دارای فراز و نشیب و حواشی زیادی بود و همانطور که پیش بینی می شد، هنوز جوهر حکم طاهری خشک نشده، وی نیز هدف ارضای خواسته های گروه انتخاباتی شد و رایزنی ها برای برکناری وی آغاز شده است.

,

در این راستا رایزنی ها برای روی کار آمدن(ا-آ) یا (ن-م) در حال انجام است که با روی کار آمدن این فرد به عنوان رئیس، تعداد افراد وارد شده به بدنه آموزش و پرورش از سوی گروه انتخاباتی از 12 نفر تجاوز می کند و محل فرهنگی و آموزشی کلاله در سیطره افراد سیاسی قرار می گیرد و چه جایی بهتر از آموزش و پرورش برای برگزاری جلسات سیاسی این گروه!

,

کاندیدای مجلس شورای اسلامی در راه معاونت مدیرکل

, کاندیدای مجلس شورای اسلامی در راه معاونت مدیرکل, کاندیدای مجلس شورای اسلامی در راه معاونت مدیرکل, کاندیدای مجلس شورای اسلامی در راه معاونت مدیرکل,

اخیرا در این منطقه کاندیدای مجلس شدن و کنار کشیدن برای گرفتن پست امری طبیعی و عادی شده است به طوریکه در زمان ثبت نام شاهد هجوم کاندیداها جهت ثبت نام هستیم و مسلما این تعدد کاندیدها باعث بروز چالش های زیادی جهت بررسی صلاحیت کاندیداها از سوی شورای نگهبان می شود.

,

در همین راستا (ی-ن) یکی از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی که پس از تاییدیه از شورای نگهبان نقش خنثی را ایفا کرد، خود را برای معاونت مدیرکل اداره کار و رفاه اجتماعی آماده می کند.

,

با این تفاسیر بسیاری از ادارت شهرستان کلاله با هدف سیاسی دیده و شایسته سالاری کنار گذاشته می شود و تا یک مدیر در دولت روی کار می آید، اشخاص برای تطمیع حامیان خود بدون درنظر گرفتن ابعاد و تبعات اقدامات، دست به تغییرات می زنند.

,

اما مدیران کل با درنظر گرفتن امکان برکناری استاندار، به جای اقدامات مثمر ثمر و در نتیجه افزایش بازده کاری و در مجموع رضایت استاندار گلستان، با باج دهی به برخی درصددهستند نوعی اقبال را برای رضایت از استاندار گلستان و تثبیت جایگاه صادقلو ایجاد کنند، غافل از اینکه به قول های داده شده "اعتباری" نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه