اخبار داغ

امام جمعه رشتخوار:

داشتن اخلاص حسینی، خسران را از انسان دور می‌کند

داشتن اخلاص حسینی، خسران را از انسان دور می‌کند
امام جمعه رشتخوار در سومین روز از ماه محرم در جمع مسئولین این شهرستان گفت: اخلاص در کار امام حسین(ع) عیارش بسیار بالاست، انسان همواره باید در هر کاری رضایت الهی را در نظر بگیرد، چرا که اهل اخلاص هیچ خسرانی نخواهند دید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهل ماه نیوز، حجت الاسلام احمد طیبی امام جمعه شهرستان رشتخوار صبح امروز در جمع مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان رشتخوار ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سومین روز از ماه محرم با اشاره به اینکه قیام امام حسین(ع) همواره جاودانه است، گفت: اخلاص امام حسین(ع) عیارش بسیار بالاست، کوچکترین شائبه‌ای نیست، که امام حسین(ع) جز قربت الهی نیت دیگری نداشته باشد.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهل ماه نیوز,
,


وی در ادامه با تاکید بر اینکه امروز اگر ما شاگرد امام حسین(ع) باشیم، ادامه دهنده راه ایشان هستیم، افزود: حرکت امام (ره) همانند حرکت امام حسین(ع) بود و مشیت الهی را نیز به دنبال داشت.

,
,


 

,
,

وی با تاکید بر وجود اخلاص در هر کار در ادامه تصریح کرد: اگر اخلاص باشد و هرکس در هر حرکتی که انجام می‌دهد قربت الی ‌الله خالص کند، آن کار تاثیر گذار خواهد بود.

,



وی با اشاره به اینکه خداوند دوستدار اعمال خالص است و شرک را نمی‌پذیرد، اظهار داشت: انسان همواره باید در هر کاری رضایت الهی را در نظر بگیرد، چرا که اهل اخلاص هیچ خسرانی نخواهند دید.

,
,
,



  این مراسم در محل نمازخانه جهاد سازندگی رشتخوار برگزار شد، مداحی و سینه زنی در سومین روز از ماه محرم  از دیگر برنامه این مراسم بود.
 

,
,
,
,


انتهای پیام/
 

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه