اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه:

تأمین سلامت کشور اسلامی با اجرای امر به معروف و نهی از منکر

تأمین سلامت کشور اسلامی با اجرای امر به معروف و نهی از منکر
رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه گفت: با اجرای امر به معروف و نهی از منکر می توانیم هم احکام شرعی و دینی را اجرا کنیم و هم می توانیم سلامت کشور اسلامی خودمان را تضمین کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ حجت الاسلام حسینعلی امیرشاهی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور در دبیرستان شهید حسینی شهرستان اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح امت نبی مکرم اسلام(ص) بقدری برای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) مهم بود که قیام نمود و شهید در راه خداوند متعال گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طوبی گلستان,

کارشناس دینی و مذهبی اظهار داشت: ما نیز باید همچون ائمه اطهار (ع) دغدغه و دلمشغولی انجام این امر واجب الهی برای کشور اسلامی خودمان را داشته باشیم و با منکراتی همچون استکبار و ظلم در ممالک دیگر و در جاهایی که گناه، بی عفتی، بی غیرتی و مسائل نامشروع و ناهنجار بیداد می کند با توکل بر خدا مقابله کنیم .

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه تصریح کرد: ما بوسیله امر به معروف و نهی از منکر می توانیم احکام الهی ، شرعی و دینی دین مبین اسلام را اجرا کنیم و سلامت کشور اسلامی خودمان را می توانیم تضمین کنیم . 

,

وی با تمسک به حدیثی از امام باقر(ع) تاکید کرد: امام باقر (ع) طی یک حدیث زیبایی این فریضه الهی را ضامن اجرای واجبات می دانند و می فرمایند « به وسیله امر به معروف و نهی از منکر، واجبات به پا داشته می شود و راه ها امن و کسب ها حلال و ظلم ها دفع و زمین آباد می شود. دشمنان به قبول انصاف وادار می شوند و کارها روبه راه می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه