اخبار داغ

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی:

200 میلیارد تومان برای کمک به خودرو سازان داده می‌شود

200 میلیارد تومان برای کمک به خودرو سازان داده می‌شود
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه 200 میلیارد تومان برای کمک به خودرو سازان داده می‌شود، گفت: خراسان رضوی نقش 18 درصدی در قطعه‌سازی کشور را دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ علی رسولیان ظهر امروز در هتل همای شماره یک مشهد در مراسم رونمایی از محصول جدید شرکت ایران خودرو به نام «هایما اس 5» قطعه سازی را یکی از بخش‌های اثرگذار صنعت خودروسازی دانست و گفت: صنعت خودروسازی کشور با موانعی رو به رو بوده که این موانع از تحریم‌ها و نوع نگاه‌هایی که وجود دارد، بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی با تاکید بر این نکته که با بالا بردن استفاده از تکنولوژی و تولید خودروهای برقی باید سطح صنعت خودروسازی را در کشور بالا ببریم، اضافه کرد: خراسان رضوی رتبه دوم خودروسازی در کشور را دارد.

,

 

,

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی  تصریح کرد: در سال گذشته اعتباری 200 میلیارد تومانی برای کمک به خودروسازی داده شد که امسال هم دوباره 200 میلیارد تومان اعتبار از بانک صادرات داده می‌شود.

,

 

,

رسولیان با اشاره به اینکه خراسان رضوی نقش 18 درصدی در قطعه‌سازی کشور را دارد، بیان داشت: صنعت خودروسازی صنعت پیچیده‌ای است و در تولید، فروش و تامین مالی نیاز به توجه ویژه دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه