اخبار داغ

مسئول بسیج اصناف سپاه روح الله استان مرکزی خبر داد؛

برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس با رویکرد عاشورایی

برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس با رویکرد عاشورایی
مسئول بسیج اصناف، بازاریان و تجار سپاه روح الله استان مرکزی گفت: برنامه های پیش بینی شده بسیج اصناف و بازاریان در هفته دفاع مقدس به دلیل تقارن با ماه محرم، با رویکرد عاشورایی برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحیم حیدری مسئول بسیج اصناف، بازاریان و تجار سپاه روح الله استان مرکزی در گفتگو با اراک امروز؛ گفت: هشت سال دفاع مقدس یادآور رشادت ها و حماسه آفرینی های جوانان غیرتمند این دیار است و تقارن آن با دهه اول ماه محرم فرصت مغتنمی برای بازنگری در آن است تا بدانیم که انقلاب اسلامی ایران و دفاع مقدس به تاسی از قیام امام حسین(ع) بود و در واقع ادامه راه و نهضت آن امام همام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

 

,

حیدری به برنامه های پیش بینی شده همزمان با هفته دفاع مقدس برای اصناف و بازاریان استان اشاره کرد و گفت: در مجموع ۳۵ برنامه در هفته دفاع مقدس توسط بسیج اصناف در سطح شهرستان های استان برگزار می‌شود.

,

وی ادامه داد: حضور ۸۰ نفر از بسیجیان اصناف استان مرکزی در اردوی زیارتی در نماز جمعه ساروق، قرائت بیانیه‌ای در محکومیت کشتار مردم مظلوم میانمار و سخنان ترامپ،نمایش رزمی بازسازی عملیات ستون کشی بانه سردشت، تهیه ماکت عملیات، نمایشگاه فرهنگی، برگزاری مراسم شب شعر و خاطره در شهرستان‌های ساوه، شازند و محلات، دیدار با خانواده شهدا، گلباران قبور شهدا و افتتاح پایگاه مقاومت بسیج اصناف در ساوه و خمین بخشی از برنامه ها است.

,

مسئول بسیج اصناف، بازاریان و تجار سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی هنری، ویژه برنامه زن و دفاع مقدس، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، توزیع پرچم «یاحسین(ع)» و بروشور دفاع مقدس در بین کسبه و اصناف، برگزاری دوره سلاح شناسی برای صنف نجاران و آهنگران، برگزاری کارگاه آموزشی فقه بازار در خنداب، برگزاری جلسات شورای قشر، نشست روشنگری با موضوع دشمن‌شناسی و حماسه نهضت امام حسین(ع)، برگزاری همایش نقش اصناف در دوران دفاع مقدس در تفرش، کوهنوردی بسیجیان اصناف و حضور سازمان یافته در نمایشگاه دفاع مقدس از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

,

حیدری با اشاره به اینکه اصناف و بازاریان در دوره های مختلف همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده اند گفت: در دوران دفاع مقدس هم اصناف و بازاریان نقش تاثیر گذاری داشته اند و تقدیم ۴۱۱ شهید حوزه اصناف استان مرکزی در جنگ تحمیلی خود گواه این مدعا است.

,

وی با تاکید بر اینکه عزت، عظمت، استقلال، امنیت و آسایش امروز ملت و کشور مدیون و مرهون جانفشانی جوانان انقلابی و مومن است خاطرنشان کرد: باید همه مردم قدردان زحمات این عزیزان باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه