اخبار داغ

رئیس اداره برق رباط کریم:

تاریکی کمربندی جنوبی رباط کریم اصلاح می‌شود

تاریکی کمربندی جنوبی رباط کریم اصلاح می‌شود
رئیس و نائب رئیس شورای اسلامی شهر رباط کریم در دیدار صمیمانه با مسئولان اداره برق شهرستان در خصوص مشکلات موجود در حوزه تامین روشنایی گفتگو کردند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رباط نیوز، پریسا ایلانلو، رئیس شورای اسلامی شهر رباط کریم در این جلسه ضمن تقدیر از تلاشهای صورت گرفته توسط اداره برق شهرستان به بیان مشکلات موجود در این رابطه پرداخت و عنوان داشت : روشنایی سطح شهر بخصوص در شهرک آبشناسان،جاده سفیدار و کمربندی جنوبی باعث مشکلاتی برای اهالی این مناطق شده است که باید برای رفع این مشکلات بصورت فوری اقدام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رباط نیوز،,

رئیس شورای اسلامی شهر رباط کریم در ادامه به سیل پیامهای مردمی در خصوص کمبود روشنایی معابر مخصوصا در مناطقی که عنوان شد اشاره کرد و گفت : کمبود روشنایی در معابر علاوه بر اینکه خطرات جانی در پی دارد باعث افزایش و بروز هنجار و تشدید آسیب های اجتماعی در شهر می گردد که باید به این موضوع بسیار مهم توجه ویژه ای شود .

,

نائب رئیس شورای شهر رباط کریم نیز در این دیدار ضمن تسلیت ایام ماه محرم خواستار ارتقاء روشنایی سطح شهر در شبهای ماه محرم شد و ادامه داد: مجموعه شهرداری و اداره برق شهرستان نیازمند افرادی است که در این روزها مسئولیت نصب داربست های سطح شهر را بر عهده گیرند که شاهد اتفاقات ناگوار برق گرفتگی نباشیم.

,

محمد حسین بدرلو بیان داشت: مجموعه شورا و شهرداری شهر رباط کریم با تمام توان در جهت رفع این مشکل به یاری اداره برق خواهند شتافت و مقرر شد کمبود های پیش رو با همکاری و تعامل در راستای حل مشکلات مردم مرتفع گردد.

,

در بخش دیگری از این گفتگو رئیس اداره برق شهرستان رباط کریم نیز ضمن قدردانی از زحمات مجموعه شهرداری و شورای شهر گفت : در خصوص تامین روشنایی جاده سفیدار شهرداری رباط کریم باید علاوه بر اخذ مجوزات لازم حریم جاده را مشخص نماید تا با اضافه کردن و جابجایی تیر برق و تکمیل تجهیزات مورد نظر روشنایی آن منطقه را افزایش دهیم .

,

حسینی در خصوص مشکلات موجود در شهرک آبشناسان،کمربند جنوبی و جاده سفیدار بیان داشت: ما مصوبه ای به مدیرعامل اداره ارسال کردیم که در صورت تصویب تا دو ماه آینده خواهیم توانست مشکلات روشنایی این مناطق را برطرف کرده و رضایت شهروندان را جلب کنیم در غیر اینصورت با همکاری شهرداری سعی خواهیم کرد این مشکلات را حل و فصل نمائیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه