اخبار داغ

توسط یک موسسه خیریه صورت گرفت؛

مرکز پرورش و آموزش کودکان بی سرپرست در خرم آباد راه اندازی می شود

مرکز پرورش و آموزش کودکان بی سرپرست در خرم آباد راه اندازی می شود
رئیس بیمارستان شفا خرم آباد گفت: یک مرکز پرورش و آموزش کودکان بی سرپرست در پشت بازار خرم آباد توسط موسسه خیریه بیمارستان شفا راه اندازی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک روح الله فکوری، رئیس بیمارستان شفا خرم آباد با بیان این که بیمارستان شفا یک مرکز درمانی درجه یک است،گفت: طبق ارزیابی وزارت بهداشت و طبق رتبه بندی ها یک بالا ترین درجه است وبیمارستان شفا 9 سال به طور مداوم حائز این رتبه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

رئیس بیمارستان شفا خرم آباد اظهار داشت: این بیمارستان دارای 700 کادر درمانی است که از میان آن ها 200 نفر پزشک هستند که بخشی از آن ها به صورت اضافه کار سایر نهاد ها فعالیت می کنند.

,

 

,

فکوری با بیان این که یکی از تاثیرات بیمارستان شفا ایجاد امنیت روانی برای بیماران و بستگان آن هاست،گفت: مردم اعتقاد دارند در شفا به نحو نطلوب درمان می شوند.

,

 

,

به گفته وی نیروهای متخصص از سراسر کشور جذب شده اند که هم اکنون در این مرکز درمانی در حال خدمت هستند.

,

 

,

رئیس بیمارستان شفا خرم آباد  با اشاره به تخفیف 5 تا 58 درصدی تعرفه ها،بیان کرد: کودکان کار در این بیمارستان به طور رایگان درمان می شوند.

,

 

,

فکوری خاطرنشان کرد: یک مرکز پرورش و آموزش کودکان بی سرپرست در پشت بازار خرم آباد توسط موسسه خیریه بیمارستان شفا راه اندازی می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه