اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم:

تکیه بر ظرفیت های درونی ؛ درسی که از دفاع مقدس آموختیم

تکیه بر ظرفیت های درونی ؛ درسی که از دفاع مقدس آموختیم
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم با اشاره به اینکه "یاحسین" آخرین کلام شهدا در لحظه شهادت بود، گفت: تکیه بر ظرفیت های درونی ؛ درسی که از دفاع مقدس آموختیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین اکبری یکی از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یکی از بنیان هایی است که ممکن است به ظاهر برای ملت و کشور ما تلخ بوده باشد اما در واقعیت در سال های دفاع مقدس و جنگی که برما تحمیل کردند موجب استحکام، قدرت و شهرت کشور اسلامی ایران در جهان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا, قم فردا, قم فردا,

وی ادامه داد: این جنگ تحمیلی زمینه برد و تضمین آزادی و استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که از اهداف بلند و بزرگ این حرکت بود در کنار این حرکت توانست اجرایی و عملیاتی شود.

,

این رزمنده دوران هشت سال دفاع مقدس با اشاره به ظرفیت این جنگ برای ایران، افزود: یکی از ظرفیت های بزرگی که این جنگ در پی داشت توانست توانمندی ها و ظرفیت های درونی که برگرفته از اراده الهی بود برای مردم ما و دنیای مقابل روشن کند.

,

وی در ادامه اضافه کرد: مدد های الهی که در طول سال های دفاع مقدس به رزمندگان می شد یکی از موضوعاتی است که توانست همه را ثبیت و روی پا ثابت قدم نگه دارد تا در برابر هجمه های سنگین  و همه جانبه دشمنان و در راس آن استکبار و آمریکا جنایتکار و اسرائیل خون خوارایستادگی و مقاومت کنند.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه قم بیان داشت: نسل جوان امروز باید به تامل بنشینند و در مورد اتفاقات گذشته به فکر فرور بروند که این چنین هم است و شکر خدا نسل جوان ما از فطرت پاکی برخورد دار می باشد.

,

وی در ادامه تاکید کرد: اگر دشمن فرصت دیگری را پیدا کند و خدانکرده چنین حرکتی را انجام دهد قطعا جوانان امروزی ما پرشورتر، با عظمت تر و با نگاه عمیق تر با دشمن رویارویی خواهندکرد و این درسی بودکه نسل جوان دیروز به نسل جوان امروز دادو این عبرتی بود که جوانان ما با فداکاری، سلحشوری، پایمردی، مقاومت و پایدرای به همه جهانیان و زیادخواهان جهان و زورگویان و استکبار جهانی داده است.

,

این رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به خاطره ای دوران جنگ تحمیلی، گفت: خاطره از آن دوران بسیار است ولی بسیاری ازرزمندگان و دوستان خودم که از نزدیک شاهد شهادت آنها بودم در زمان شهادت خود تنها یک پیام و سخن داشتند آن هم سفارش آنها به رهروی به چون چرا از ولایت امر بود و همچین سفارش به امام خمینی(ره) را آن روز به همه می کردند.

,

وی ادامه داد: یکی از این شهدا که خیلی هم ماهم مانوس بودیم هشت بار مجروح شد و در آخر هم به شهادت رسید و درآخرین لحظات عمرش به نزدیک ایشان رفتم که زیر لب زمزمه می کرد یا حسین، که این آخر جمله ای بود که بر لب های این شهید جاری شد.

,

حجت الاسلام اکبری تصریح کرد: از سفارشات مهم شهدا ولایت امر، ولایت محوری ولی امر مسلمین بود و اینکه هر قدمی که بر می داریم بر اساس آگاهی باشد که آگاهی هم در پرتو ولایت مداری و ولایت مندی می باشد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه