اخبار داغ

کلینیک سیار دندانپزشکی در لرستان راه اندازی شد+تصاویر

کلینیک سیار دندانپزشکی در لرستان راه اندازی شد+تصاویر
کلینیک سیار دندانپزشکی استان امروز با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان رونمایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک  دو دستگاه کلینیک سیار دندانپزشکی به منظور ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی در مناطق محروم استان از جمله حواشی شهر و روستاها طی مراسمی رونمایی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

راه اندازی کلینیک سیار دندانپزشکی لرستان

, راه اندازی کلینیک سیار دندانپزشکی لرستان,

 

,

 کوروش ساکی،رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این مراسم گفت: خداوند منان را شاکریم که امروز می توانیم دو دستگاه کلینیک سیار دندانپزشکی را به منظور اعزام به مناطق محروم استان در اختیار داشته باشیم.

,

 

,

وی اذعان کرد: این دو دستگاه کلینیک امکاناتی از جمله یونیت، دستگاه رادیولوژی و سایر امکانات سخت افزاری لازم برای ارائه خدمات دندانپزشکی را دارا می باشد.

,

 

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: تیم فنی کلینیک نیز شامل دندانپزشک، دستیار دندانپزشک و راننده است.

,

 

,

راه اندازی کلینیک سیار دندانپزشکی لرستان0

, راه اندازی کلینیک سیار دندانپزشکی لرستان0,

 

,

ساکی همچنین گفت: البته این کلینیک ها صرفا برای انجام امور درمانی نمی باشد و در مرحله ی اول جهت پیشگیری و آموزش مردم در مناطق محروم و کمتر بهره مند استان است.

,

 

,

وی تأکید کرد: تمامی خدمات ارائه شده در این کلینیک های سیار به صورت رایگان می باشد.

,

 

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: تخصیص کلینیک های سیار دندانپزشکی یک طرح ملی می باشد که با همکاری معاونت اجتماعی و بهداشتی وزارت صورت گرفته است.

,

 

,

ساکی اظهار داشت: برای کل کشور 80 دستگاه از سوی وزارت پیش بینی شده است که خوشبختانه با پیگیری های معاون اجتماعی و بهداشتی دانشگاه 2 دستگاه به استان لرستان اختصاص پیدا کرد.

,

 

,

راه اندازی کلینیک سیار دندانپزشکی لرستان1

, راه اندازی کلینیک سیار دندانپزشکی لرستان1,

 

,

وی افزود: این در شرایطی است که خیلی از استانها حتی یک دستگاه هم دریافت نکردند. دکتر ساکی تأکید کرد: البته قول یک دستگاه دیگر را نیز از مقام وزارتی گرفته ایم که به زودی وارد استان خواهد شد.

,

 

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در پایان در مورد دو دستگاه موجود گفت: امروز این دو دستگاه کلینیک سیار جهت ارائه خدمات به مردم مناطق محروم به شهرستان های الیگودرز و دلفان اعزام خواهند شد.

,

 

,

 گفتنی است در این مراسم دکتر دریک معاون بهداشتی و نادر همتی معاون اجتماعی دانشگاه، جمعی از روسای شبکه های بهداشتی درمانی استان و پرسنل دانشگاه علوم پزشکی لرستان حضور داشتند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه