اخبار داغ

پیشرفت پروژه احداث پل عابر پیاده در سیمین شهر +تصاویر

پیشرفت پروژه احداث پل عابر پیاده در سیمین شهر +تصاویر
با توجه به قدمت و فرسودگی و عرض کم پل محله بناور و بر اساس در خواست های مکرر شهروندان مبنی بر سهولت در تردد و ایمن سازی عبور و مرور عابرین پیاده، پروژه ساخت پل عابر پیاده در کنار پل ماشین رو محله بناور در حال پیشرفت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ساحل گمیشان، پل قدیمی سیمین شهر بیش از 50 سال قدمت داشت  و امنیت جانی شهروندان را تهدید میکرد به همین دلیل این پروژه با اعتبار اولیه بالغ بر250 میلیون تومان از محل تملک دارای های سرمایه ای در دو مرحله در حال اجرا می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ساحل گمیشان,

مرحله اول: فاز مطالعاتی و ژئوتکنیک و طراحی با اعتبار 60 میلیون تومان که صورت وضعیت آن طی قرارداد شماره 5230مورخ 30/9/95با شرکت مهندسین مشاور آزمون ساز گلستان پرداخت گردید.

,

فاز دوم پروژه: اجرای میکروپایل و فونداسیون و ساخت عرشه فلزی پل طرف قرارداد با شرکت کوبان خاک گلستان طی شماره 5689مورخ20/10/95 با اعتباری بالغ بر  265 میلیون تومان که تاکنون مبلغ 190  میلیون تومان آن پرداخت گردید.

,

مشخصات پل: به طول 53متر و با عرض1.5 متر با دو پایه پیش بینی شده(فاصله پایه ها تا آکس 43متر)

,

پیشرفت کار: فاز مطالعاتی و ژئوتکنیکی پل و اجرای میکروپایل پایه ها به اتمام رسیده، در حال حاضر نیز اجرایی بتنی فونداسیون نیز شروع شده و همزمان با اجرای فونداسیون ساخت عرشه فلزی پل نیز در کارگاه واقع در شهرک صنعتی آق قلا با حدود30درصد پیشرفت فیزیکی در دست اقدام    می باشد. مدت زمان اتمام و بهره برداری از این پروژه تا پایان شهریور 96می باشد.

,

a1

, a1,

 

,

a2

, a2,

a3

, a3,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه