اخبار داغ

بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی هنری استان مرکزی به روایت تصویر

بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی هنری استان مرکزی به روایت تصویر
«حماسه مردان آفتاب»، حوادث تاریخی بسیاری را به تصویر می کشد، همچنین بازسازی بخشی از عملیات رمضان و بیان نقش رزمندگان استان مرکزی در آن، فعالیت مدافعان حرم و روایت دلاور مردی های شهدای مدافع حرم استان در این نمایش به اجرا در می آید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛به مناسبت هفته دفاع مقدس و همزمان با برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، نمایش «حماســـه مـردان آفتـاب۲» به همت سپاه روح الله و جمعی از هنرمندان استان مرکزی اجرا می شود که بیش از ۳۰۰ نفر عوامل اجرایی در مدت ۳ ماه مشغول آماده سازی این پروژه بوده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

حماسه مردان آفتاب، حوادث تاریخی بسیاری را به تصویر می کشد، همچنین بازسازی بخشی از عملیات رمضان و بیان نقش رزمندگان استان مرکزی در این عملیات، فعالیت مدافعان حرم و روایت دلاور مردی های شهدای مدافع حرم استان از جمله سردار پاسدار شهید حمیدرضا انصاری در این نمایش به اجرا در می آید.

,

این رویداد فرهنگی با محوریت بازسازی عملیات رمضان و گریزی به وقایع تاریخی همچون واقعه کربلا،عاشورا و مدافعان حرم به نمایش گذاشته می شود.

,

این نمایش از ۲۷ شهریورماه تا پنجم مهرماه هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء در کیلومتر پنج جاده اراک - هزاوه پادگان امام علی (ع) واقع در مرزیجران اجرا می شود.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه